כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

אבי הפצוע: "לבן שלי קרה נס - אין לי הסבר אחר"

צבי חן נפגע שלשום במצב קשה בתאונת אופנוע קטלנית בבני ברק • למרבה ההפתעה - לאחר יממה הוא שוחרר לביתו - ואביו חיים, מתרגש • ראיון נרגש ובקשה מיוחדת

האופנוע לאחר התאונה; צילום עוזי ברק
האופנוע לאחר התאונה; צילום עוזי ברק

"קרה לנו נס. אין לי הסבר אחר", כך אומר חיים חן, אביו של צבי שנפצע אתמול (ד) בתאונה הקשה בבני-ברק.

בשיחה מיוחדת ל'בחדרי חרדים', משחזר האב חיים חן, את האירוע הקשה:

"אתמול בשעה 13:00, התקשרתי לבני צבי אך לא היה מענה, זה חריג מאוד אצלו. מספר דקות לאחר מכן התקשרתי שוב, אך עדיין לא היה מענה.

"הרגשתי שמשהו לא טוב קרה והתקשרתי לישיבה שלו. ראש הישיבה אמר לי שהוא יצא לעבודה, אך בעבודה אמרו שהוא טרם הגיע. התקשרתי לאחר המשגיחים בישיבה, שסיפר שהוא יצא רכוב על אופנוע של חבר. בשלב הזה התחלתי לחשוש לשלומו.


עוד בנושא:
רוכב אופנוע נהרג בתאונה קטלנית בבני-ברק • חשד ל'פגע וברח'
"הוא כבר לא ידבר איתך", אמר הגיס בטלפון - ופרץ בבכי
אבל בברסלב: "הוא קרבן ציבור" • הבחור נחמן כהן ז"ל
נס: הפצוע יצא על רגליו מבית החולים • נעצר חשוד

"עברה עלי רבע שעה לא קלה", ממשיך האב, "עד שבשעה 13:15 חייג אלי בני שבישר לי שהוא בחדר מיון. שמחתי לשמוע אותו, אך קולו היה נשמע חלש.

"בדרך שמעתי על התאונה הקשה, חששתי שהוא נסע ללא קסדה, והפגיעות שלו קשות, אך לאחר בירור נוסף, נודע לי כי נסע עם חברו נחמן כהן ז"ל, שהיה מאוד אחראי ולא הרכיב ללא קסדה, זה הרגיע אותי במעט.

"כשהגעתי לחדר המיון כבר היה בני מורדם. אמרו לי שבעקבות הכאבים העזים מהם סבל נאלצו להרדימו. הוא סבל מפגיעות שונות ומשבר בצלעות ובאגן. הרופא אמר לי שהשחרור לא יהיה מהיר, בגלל אופי הפגיעות.

"בלילה החלה לפוג השפעת ההרדמה, צבי התעורר והחל לדבר איתי אך דברים שאינם הגיוניים, זאת בשל השפעת חומרי ההרדמה שנטל. אך עדיין נבהחלתי מכך וחששתי מאוד שישנה פגיעה מוחית, ח"ו ואני ורעייתי התפללנו לבריאותו המהירה.

"בבוקר, שוב דיברנו. הפעם הוא היה נשמע רהוט וברור, והחל להיזכר גם בפרטי התאונה. הוא שאל על נחמן ז"ל, לא רצינו שהוא יתרגש וסיפרנו לו שהוא מאושפז במצב קשה, אנו נספר לו על הפטירה, רק בשבוע הבא, כשיחלים מעט נפשית ופיזית.

"נחמן היה בחור עשוי זהב, ואנו עתידים להגיע לבית הוריו לנחמם על פטירתו".

"היום בשעות אחר הצהרים הודיעו לנו הרופאים למרבה ההפתעה, כי בני משתחרר, זאת בניגוד למה שנאמר לי יום קודם לכן.

"אין לי דרך אחרת להסביר את זה מלבד נס, התרגשתי כשליוויתי אותו מבית החולים, כשהוא הולך על רגליו. הוא צריך עוד לעבור סדרה של טיפולים ופיזיותרפיה, אך כעת הוא כבר בבית.

"בעזרת השם אנו עומדים לערוך לו סעודת הודייה על הנס, כפי הנראה נעשה את זה בישיבה.

ולסיום אומר חיים: "לא ידעתי עד כמה אופנוע הוא כלי מסוכן, שמעתי כמה פעמים על חברים של בני שנפגעו בתאונות אך עד שזה לא פגע בי ישירות לא הפנמתי את הסכנה. אופנוע הוא כלי אסור לשימוש" הוא מוסיף בנחרצות "לא צריך להמתין שזה יפגע בנו, חכם צריך ללמוד מטעויות של אחרים, בבקשה אל תעלו על כלי המשחית הזה" הוא מבקש. ,
נס נחמן כהן אסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד