כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"ביבי נאחז בקרנות המזבח"

פרץ: רוצים להחליף את נתניהו - תבחרו בי

עמיר פרץ במגידו: הוכחנו שהעבודה גשר היתה המשענת הכי משמעותית להקמת ממשלה בראשותו של בני גנץ. העבודה גשר לא גמגמה, לא היססה, לכן גם בבחירות הבאות מי שרוצה להחליף את נתניהו צריך העבודה-גשר גדולה

פרץ: רוצים להחליף את נתניהו - תבחרו בי
בנימין נתניהו/עמיר פרץ צילום: הדס פרוש, פלאש 90/מארק ישראל סלאם, POOL

סיעת העבודה גשר קיימה סיור במועצה האזורית מגידו, בהובלתו של יו״ר המועצה איציק חולבסקי.

ח״כ עמיר פרץ אמר: "נתניהו הפסיד את מערכת הבחירות והוא נאחז בקרנות המזבח. בלפור לא רשומה על שמו של בטאבו. ישראל נתנה לנתניהו הזדמנות ששום ראש ממשלה קיבל".

לדבריו, "ליברמן הצליח להוביל בכחש מצביעי מרכז שמאל שחשבו שהוא הישועה. זו הייתה משענת קנה רצוץ, שהוכיחה שהיא לא תלך איתם. ואני פונה אליהם: הפסיקו להשלות את עצמכם!".

עוד אמר פרץ כי, "הוכחנו שהעבודה גשר הייתה המשענת הכי משמעותית להקמת ממשלה בראשותו של בני גנץ. העבודה גשר לא גמגמה, לא היססה, לכן גם בבחירות הבאות מי שרוצה להחליף את נתניהו צריך העבודה-גשר גדולה.

"בבחירות הקודמות הצלחנו להביא שלושה מנדטים חדשים לגוש, ואנחנו מקווים שנצליח לעשות את זה גם בעתיד".

פרץ הוסיף, "היום אנחנו יוצאים מכאן, ממגידו, כמפלגה עצמאית - העבודה גשר, חודש ימים של הסתערות על כל מקום וכל פינה וכל איש ואישה, ולא נוותר על כל מקום שבו אפשר לשכנע. עוד חודש נבחן ונבדוק אבל נצא מתוך נקודת מוצא אחת - מה עוזר לנו להחליף את נתניהו. היעד שלנו הוא להיות שותפים לגוש גדול, אבל כזה שמשפיע על כל הגוש".

יו״ר גשר, ח״כ אורלי לוי אבקסיס: "במערכת הבחירות האחרונה, וגם בין המערכות, אנחנו המפלגה היחידה שלא התסיסה ולא ניהלה קרה נגד אף אחת מהאוכלוסיות. תפקידנו להיות גשר, להעביר מצד אחד לצד השני קולות. גם עידן ביבי יגיע לסופו, השאלה מה יהיה ביום אחרי. אנחנו לא מסתפקים בלהחליף את ביבי- אנחנו רוצים גם להחליף את המדיניות שלו".

עמיר פרץ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד