כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
בצל האסון בג'רזי סיטי

אימה בבורו פארק: כיוון אקדח לעבר חרדי

הירי בג'רזי סיטי עדיין מהדהד ברחובות החרדיים בארה"ב. יומיים לאחר האסון שגבה שני קורבנות מקרב הקהילה החרדית, אדם חרדי התלונן על חשוד שכיוון לעברו אקדח שהתברר כדמה, אך נעצר

אימה בבורו פארק: כיוון אקדח לעבר חרדי
מעצר אדם שכיוון אקדח לעבר חרדי בב"פ צילום: yeshiva world news

על רקע הטבח בג'רזי סיטי בצהריי יום שלישי, בו נרצחו ארבעה בני אדם, שניים מהם חרדים, משטרת ניו יורק עצרה אדם שאיים בנשק על חרדי בבורו פארק.

הודות לעבודת הצוות המדהימה של ארגון השומרים של בורו פארק ושל קראון הייטס, גבר נלקח למעצר לאחר שכיוון אקדח לעבר חרדי בלב שכונת בורו פארק בברוקלין, ניו יורק.

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, ארגון 'השומרים' של בורו פארק, קיבל שיחת טלפון הבוקר (חמישי) מחרדי שדיווח כי אדם שרכב על אופניים בשדרת אוטרכט-רחוב 58, כיוון לעברו אקדח. אנשי 'השומרים' יצרו קשר מיד עם המשטרה, אך לפני שהגיעו השוטרים, האיש עם האופניים הספיק לעזוב את האזור, אנשי 'השומרים' של ב"פ יצרו קשר עם אנשי 'השומרים של קראון הייטס, כדי להודיע ​​להם כי האיש פנה לכיוונם, גם המשטרה באזור קראון הייטס קיבלה את הדיווח.

אנשי 'השומרים' עקבו אחרי האיש ממרחק בטוח, עד לאזור קראון הייטס, שם עצרו אותו שוטרים בשדרת וושינגטון - רחוב הנשיא. לאחר חיפוש נמצא ברשותו אקדח דמה (מזויף), הוא הובא למעצר. החשוד ממוצא היספאני בשנות הארבעים לחייו.

אקדח דמה הטבח במרכול החרדי בג'רזי סיטי מתנדבי ארגון השומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד