כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
עזר כנגדו

בגלל הפריימריז: אשתו של גדעון סער לקחה חופש

שחקנית חיזוק - "צופי היקרים. לאחר 'לונדון וגאולה' שתשודר הערב אצא לחופשה בת שבועיים. נתראה בשטח", כך כתבה המגישה גאולה אבן-סער רעייתו של ח"כ גדעון סער המתמודד על ראשות 'הליכוד'

בגלל הפריימריז: אשתו של גדעון סער לקחה חופש
גדעון סער בחאן אל אחמר צילום: הדס פרוש, פלאש 90

המגישה הוותיקה ב'כאן 11' וקודם לכן בערוץ הראשון, גאולה אבן-סער, הודיעה אמש כי היא לוקחת חופשה בת שבועיים מהגשת התכנית 'לונדון וגאולה' אותה היא מגישה מדי ערב לצידו של המגיש ירון לונדון.

וכך כתבה בפתח התכנית בחשבון הטוויטר שלה, "צופי היקרים. לאחר 'לונדון וגאולה' שתשודר הערב אצא לחופשה בת שבועיים. במהלך תקופה זו (להלן: תקופת הפריימריז) אהיה עם בעלי האהוב, המתמודד על ראשות הליכוד. לונדון ייהנה מהיעדרותי מהאולפן. נתראה בשטח".

גדעון סער בשטח. צילום: הדס פרוש, פלאש 90

גאולה אבן סער, אשת תקשורת וותיקה, היא רעייתו של חבר הכנסת גדעון סער שמתמודד בימים אלה על ראשות 'הליכוד' מול המנהיג הבלתי מעורער בנימין נתניהו והרעייה הנאמנה החליטה לקחת חופשה בת שבועיים עד לתאריך הפריימריז - 26.12 בכדי לסייע לבעלה להיבחר ולנצח את בהתמודדות הלא קלה בכלל.

יצוין כי עם הקמת תאגיד השידור הציבורי 'כאן', היא נבחרה להגיש את המהדורה המרכזית של הערוץ 'כאן 11', אולם פרשה מכל התעסקות פוליטית כולל הגשה זו, לפני כשנה, לאחר שבעלה גדעון סער, החליט לשוב לפוליטיקה אחרי כמה שנים של פסק זמן מחוץ לכנסת.

גאולה אבן סער גדעון סער פריימריז לראשות הליכוד ירון לונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד