י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אמיתי עמיר: "הציבור החרדי תמיד היה חם כלפינו. חגי לא מתחרט"

אחיו של חגי עמיר: "חיכינו ליום הזה 16 שנים. עכשיו מחכים שיגאל יצטרף" • "באו, תמכו וחיבקו אותנו" • ואין חרטה: "חגי היה חזק ונאמן לדרכו. הם הצילו עשרות אלפי יהודים ושטחי ארץ ישראל" • האח יגאל כבר התקשר לברך, והשמאל הישראלי נסער

חגי  עמיר יוצא לחופשי. צילום: פלאש90
חגי עמיר יוצא לחופשי. צילום: פלאש90

חגי עמיר, ששוחרר ביום שישי, התארח במהלך השבת בישוב שבי שומרון. חגי כבר הספיק לקבל שיתת טלפון מהאח שנותר במאסר - יגאל, שבירכו על השחרור.

אחיו, אמיתי עמיר, התראיין ל'קול הציבור' וטען, כי בניגוד לתיאורים התקשורתיים, המשפחה זוכה לתמיכה עמוקה מהסביבה. "אין ספק שמדובר באחד הימים המאושרים בחיי המשפחה. אנחנו כבר שבוע שלם עם פרפרים בבטן. חיכינו ליום הזה במשך 16 שנים, אחרי התעללות של השב"כ והמדינה. עדיין חסר חלק אחד בפאזל המשפחתי שזה יגאל, ובעזרת ה' ישלח לנו ישועה ובקרוב הוא יצטרף אלינו לסעודות השבת".

עמיר המשיך: "פשוט הזוי, מי שרוצה לחפש פשקוויל נגדנו, לא ימצא. לא גירשו אותנו, להיפך, באו, תמכו וחיבקו. הציבור החרדי תמיד היה חם כלפינו. חגי שוחרר לחופשי, ואין שום תנאים מגבילים. ולא נתנו לו יום אחד שלא הגיע לו על פי חוק, ואין שום הגבלות עליו.

"כל התושבים באו ובירכו, אבל משום מה לא נוח להם להראות שתומכים בנו. רוב רובו של הציבור תומך בשלל דרכים".

לשאלת המראיין האם חגי אכן לא התחרט על פעולותיו - השיב אמיתי: "זו לא השמצה, זו עמדתו. הוא תמיד היה חזק ונאמן לדרכו במשך 16 שנים, ועד היום הוא גאה ולא מתחרט על מה שהוא עשה. במעשה שהם עשו הם הצילו עשרות אלפי יהודים והצילו שטחי ארץ ישראל".

מנגד, בשמאל הישראלי, נסערים. נדמה שחגי עמיר הצליח לאחד את כל רסיסי הפלגים בשמאל הישראלי, שבימים כתיקונים מתקשים להתאחד סביב סדר יום ונושא משותף - וכולם יצאו מגדרם כדי להצטמרר בצוותא מול מקום הרצח בככר מלכי ישראל בתל-אביב, ובקריאות לנדות את האסיר המשוחרר.
חגי עמיר יגאל עמיר יצחק רבין מאסר שיחרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד