כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

הסתיים האבל • ילדי 'סולם' ריגשו את ראש הממשלה

"ביבי, ציירתי לך חיבוק כי אני עצוב איתך", אמר אחד מילדי 'סולם' לנתניהו כשהגיע לנחמו, וביבי ניגב דמעה • "נגעתם לליבי ברגעי יגוני", כתב למנחמים • ומי השתתף באזכרה הבוקר?

ילדי 'סולם' מנחמים את נתניהו
ילדי 'סולם' מנחמים את נתניהו

רגישותם של בני הזוג בנימין ושרה נתניהו - ככל שמדובר בילדים חריגים, לא החלה בשבוע האבל של ראש הממשלה על פטירת אביו הפרופ' בן ציון נתניהו.

אבל גם בימי האבל היו רגעים של התרגשות, כשביבי, ראש ממשלה במשרה מלאה ואיש עסוק גם בימי השבעה, התפנה כדי לקבל בבית האבל את ילדי 'סולם', ילדים מיוחדים שהגיעו במיוחד כדי לנחמו. בדרכם המיוחדת, כמובן.

"ביבי, ציירתי לך חיבוק כי אני עצוב איתך, ציירתי לך סולם כדי שתהיה גבוה כמו אבא", אמרו לו. אלו מביניהם שמתקשים להביע את עצמם בדיבור, בחרו לצייר לו ציורי נחמה. שני נציגים של הילדים הגיעו, והגישו את התמונות, כשהן מאוגדות באלבום המעוטר בתמונת אביו.

היו שם ציורים של שמש, חיוך, וידיים מחבקות. אפילו נתניהו, האיש שנוסק אל למעלה מ-30 המנדטים בסקרים האחרונים, התקשה להסתיר את התרגשותו. הוא אחז בתמונות, התייחס, התעכב על כל אחת מהן, כשהוא שב ואומר לילדים "ריגשתם אותי, כמה ריגשתם אותי".

וההתרגשות הייתה אמיתית וכנה. לא עוד תמונה למערכת בחירות. ראיתי לא פעם את בני הזוג נתניהו מול ילדים חריגים, עקבתי אחר התעניינותם הכנה, ולא, לא מדובר בהצגה.

אלו היו הרגעים שסגרו את שבוע האבל המתוקשר של ראש ממשלת ישראל. "נגעתם לליבי ברגעי יגוני, מירושלים תודתי שלוחה לכולם", כתב נתניהו מכתב מסכם למנחמיו הרבים.

הבוקר, בהר המנוחות, התקיימה האזכרה, הפעם ללא תקשורת. היו שם שר הבטחון, אהוד ברק, שר המשפטים, יעקב נאמן, הרב שמואל רבינוביץ ובני המשפחה.

משם יעלה נתניהו אל לשכתו כדי להסתער על מערכת הבחירות שבפתחה הוא ניצב.

ומן השמים ינוחם.
בנימין נתניהו בן ציון נתניהו סולם ניחום אבלים ילדים מיוחדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד