ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
פיגוע הטרור בג'רזי סיטי

נמצא טנדר שחשוד כי שימש את הרוצחים

ה-FBI הודיע כי נמצא בשבת טנדר שעל פי החשד שימש את זוג הרוצחים מג'רזי סיטי | כעת הם חוקרים האם הרכב קשור איכשהו לפיגועה הטרור האנטישמי

נמצא טנדר שחשוד כי שימש את הרוצחים
הטנדר צילום: באדיבות המצלם

הרשויות הפדרליות בארצות הברית, מצאו את הטנדר שעשוי להיות קשור לירי בג'רזי סיטי ביום שלישי האחרון, שם נרצחו ארבעה אנשים, שוטר, עובד מקומי ושני חרדים, כך על פי הודעת ה-FBI.

הטנדר הלבן התגלה אתמול (שבת) באורנג', ניו ג'רזי, כ-17 ק"מ צפונית-מערבית לעיר ג'רזי, החקירה מתמקדת, האם יש עדויות לכך שהרכב קשור לפיגוע, כך נמסר מה-FBI בהודעה לתקשורת. לא ברור כיצד ניתן לקשר את הטנדר למתקפה, הרשויות לא פרסמו פרטים נוספים.

המשטרה ברמפו, ניו יורק, בסמוך לגבול הצפוני של ניו ג'רזי, מסרה כי אנשי ה-FBI אמרו להם כי הם מנסים לאתר טנדר לבן בקשר לאירועי יום שלישי. וביקשו מכל מי שימצא את הרכב, לא להתקרב אליו, אלא לפנות מיד לרשויות אכיפת החוק המקומיות.

שני הרוצחים, דיוויד אנדרסון, ופרנסין גרהאם, חשודים שרצחו נהג מונית אובר, שנמצא ללא רוח חיים בתא המטען של מכונית בסוף השבוע הקודם, כך מסרו הרשויות.

על פי חקירה ראשונית של המשטרה, אנדרסון וגרהאם, היו חברים בתנועת "עליונות שחורה" שמאמינים כי השחורים בארה"ב הם בני ישראל האמיתיים, ואילו היהודים הם מתחזים.

בנוסף, הרשויות מצאו פרסומים ברשתות חברתיות של לפחות אחד מהרוצחים שהיו אנטי-משטרתיים ואנטי-יהודיים, ה FBI ביצע חיפוש ברובע הארלם בכנסייה מקומית שהרוצחים לכאורה השתייכו אליה, הרוצח אנדרסון היה עם עבר פלילי, וריצה ארבעה חודשים בכלא בניו ג'רזי באשמת החזקת נשק לא חוקי, ושוחרר בשנת 2011, כך מסרו הרשויות.

ג'רזי סיטי חרדים בניו ג'רזי הטבח במרכול החרדי בג'רזי סיטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד