י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לא הספיק להימלט

העובד הגוי נרצח בעת שעזר לחסיד לברוח

עובד גוי בן 49, מצאה גם הוא את מותו בתוך המרכול הכשר בג'רזי סיטי. ומתברר כי מלבד החסיד דוד לקס שנראה נמלט שניות לאחר שהרוצחים נכנסים, מדלת אחורית הצליח חסיד נוסף להימלט וזאת בעזרתו של העובד הנכרי שלא הספיק לברוח בעצמו ונרצח

העובד הגוי נרצח בעת שעזר לחסיד לברוח
זירת הרצח בג'רזי סיטי צילום: בחדרי חרדים

פרטים חדשים מתבררים אחרי הטבח הנורא בג'רזי סיטי ביום שלישי האחרון, בו נרצחו שני חרדים, שוטר ועובד מקומי.

העובד המקומי נרצח בתוך המרכול הכשר, לאחר שסייע בהצלת קרבן חרדי פצוע.

דאגלס מיגל רודריגז, בן ה-49 שנרצח בירי במרכול הכשר בג'רזי סיטי, עזר להציל לקוח חרדי פצוע, כך דווח ב'ניו יורק דיילי ניוז'.

על פי הדיווח, לקוח חרדי בשם חיים דויטש, הגיע ביום שלישי אחר הצהריים עם בן דודו משה הערש הי"ד, שנרצח בפיגוע, למרכול. חיים דויטש נפצע ונמלט לעבר הדלת האחורית, רודריגז, מהגר לא יהודי מאקוודור שעבד בחנות, פתח את הדלת האחורית עבור חיים דויטש שהצליח לברוח למקום מבטחים, אך רודריגז נורה ונהרג כשניסה להימלט.

הדיווח ב'דיילי ניוז' התבסס על דבריו של חיים פריד, תושב ג'רזי סיטי ששמע את הסיפור מדויטש עצמו בבית חולים בג'רזי סיטי ביום שלישי בערב.

"כשהתחיל הירי הוא פתח את הדלת כדי שדויטש יוכל לברוח" אמר פריד. "ומיגל נורה בדלת, כאשר עמד לברוח בעצמו. הוא נורה ונהרג מיידית".

ארבעה אנשים ושני התוקפים נרצחו בפיגוע הירי בעיר ג'רזי ביום שלישי האחרון, מינדי פרענץ, משה הערש דויטש, ג'וזף סילס השוטר שהתעמת עם הרוצחים בבית קברות סמוך לפני שנסעו לחנות, ועובד המקום מיגל רודריגז.

נזכיר כי מלבד דויטש שמתברר כי הצליח להימלט מהתופת מדלת אחורית, חסיד נוסף בשם דוד לקס שנראה בתיעוד ממצלמת אבטחה, נמלט מיד עם כניסתם של הרוצחים למרכול.

היורים, זוהו כדיוויד אנדרסון ופרנסין גרהאם, והפיצו פוסטים אנטי-יהודיים, ואנטי משטרתיים.

 

חיים דויטש משה הערש דויטש לאה מינדל פערענץ הטבח במרכול החרדי בג'רזי סיטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד