י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הקרב על הנהגת 'הליכוד'

גדעון סער דורש: לדחות את שידור הסידרה של עמית סגל

הערב צפויה לעלות ב'ערוץ 12' סדרה בת ארבעה פרקים שיצר עמית סגל על האישיות הפוליטית "בנימין נתניהו", שעות לפני שידור הפרק ראשון, ח"כ גדעון סער המתמודד מול נתניהו על ראשות 'הליכוד', דורש מהרשות השנייה להורות על דחיית שידור הסידרה אל הימים שאחרי הפריימריז

גדעון סער דורש: לדחות את שידור הסידרה של עמית סגל
עמית סגל/גדעון סער צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

הקרב על ראשות 'הליכוד': חבר הכנסת גדעון סער פנה הבוקר (ראשון) ליו"ר הרשות השניה יוליה שמאלוב-ברקוביץ, בבקשה דחופה לדחות בשבועיים את שידור הסדרה 'ימי בנימין', אותה יצר הפרשן הפוליטי עמית סגל שאמורה להעלות לשידור החל מהערב ב'ערוץ 12'.

בפניה שנעשתה באמצעות עורך דינו אבי אסיאו, נטען כי הסדרה מעניקה זמן מסך משמעותי של יותר משעתיים לראש הממשלה בנימין נתניהו - מולו הוא מתמודד.

לטענת חבר הכנסת סער, שמקווה לנצח את נתניהו בהתמודדות על הנהגת 'הליכוד', מדגיש במכתבו כי ההחלטה לשדר סדרה בת ארבעה פרקים על ראש הממשלה בעיתוי שכזה, הינה בלתי סבירה ופוגעת בצורה קשה בעקרון השוויון בבחירות, זאת בשל החשיפה הרבה שיקבל נתניהו כתוצאה מהקרנת הסדרה.

"הקדשת שעות שידור יקרות בזמן צפיית שיא לכתבות שכל כולן עוסקות במועמד אחד בלבד, והכל ימים ספורים לפני מערכת בחירות גורלית כאמור, הנה אירוע חריג, מוזר ואף בלתי מתקבל על הדעת", כך עורך דינו אסיאו ליושבת ראש הרשות השניה.

שמאלוב-ברקוביץ מתבקשת במכתב להורות בדחיפות לחברת החדשות של 'ערוץ 12' על דחייה בת שבועיים בשידור הסדרה, כשהוא מסביר כי לחברה או לערוץ, לא ייגרם כל נזק מהדחייה, לעומת הנזק הרב שייגרם לגדעון סער בהתמודדות שלו מול בנימין נתניהו - מושא הסדרה.

ח"כ סער מציין בפנייתו לרשות השניה כי פנה קודם לכן למנכ"ל חברת החדשות של 'ערוץ 12' אבי וייס, אולם הוא נענה בשלילה והסדרה תשודר הערב אם הרשות השנייה לא תתערב בשעות שנותרו.

בתוך כך, עו"ד שחר בן מאיר הגיש עתירה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט ניל הנדל, בדרישה להוציא צו מניעה זמני שימנע את שידור אותה סידרה 'ימי בנימין' על ראש הממשלה נתניהו.

בתגובה, השופט הנדל הורה לחברת 'החדשות' להשיב לעתירה עד לשעה 16:00.

 

עמית סגל גדעון סער פריימריז לראשות הליכוד הרשות השניה הרשות השנייה ערוץ 12

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד