ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

טיפים לפרסום ממומן בגוגל

כל אדם יודע שהאינטרנט מהווה כיום את הכלי השימושי ביותר לצורך מציאת מידע, שירותים וכמובן: תוכן • מכיוון שכמעט כל אדם שמחפש באמצעות האינטרנט, עושה זאת באמצעות חיפוש בגוגל, הרי שכל עסק, חברה או ארגון אשר מעוניינים לשווק את עצמם בצורה הטובה ביותר ולקבל את החשיפה המשמעותית ביותר, צריכים לדאוג לפרסום איכותי בגוגל

טיפים לפרסום ממומן בגוגל
פרסום בגוגל צילום: יח"צ

כל אדם יודע שהאינטרנט מהווה כיום את הכלי השימושי ביותר לצורך מציאת מידע, שירותים וכמובן: תוכן. מכיוון שכמעט כל אדם שמחפש באמצעות האינטרנט, עושה זאת באמצעות חיפוש בגוגל, הרי שכל עסק, חברה או ארגון אשר מעוניינים לשווק את עצמם בצורה הטובה ביותר ולקבל את החשיפה המשמעותית ביותר, צריכים לדאוג לפרסום איכותי בגוגל.

פרסום ממומן בגוגל אדוורדס, מהווה כיום את השיטה הנבחרת ביותר על ידי בעלי עסקים, חברות, ארגונים ואף אנשי מקצוע פרטיים לפרסום בגוגל.

פרסום ממומן יעיל- כיצד

פרסום ממומן יכול להיות יעיל יותר או פחות, והדבר תלוי בעיקר בכם. לכן, הנה כמה טיפים שיסייעו לכם להפוך את תהליך הפרסום הממומן בגוגל לתהליך אפקטיבי, יעיל ובעל תוצאות:

  1. מטרתו של הקמפיין הממומן בגוגל, הוא לגרום לכך שכמה שיותר גולשים המחפשים בגוגל מידע, שירות או מוצר אשר העסק שלכם, יתוודעו אל המודעות הממונות שלכם בגוגל בעת חיפוש רלוונטי ויקליקו עליהן. הקלקה על מודעה ממומנת תוביל אותם אל דף הנחיתה שלכם, אך חשוב מאוד לזכור שלא די בהקלקה על המודעה ולא די בהגעה של גולש לדף הנחיתה שלכם על מנת שאותו גולש יבחר דווקא בכם. הצלחה של קמפיין ממומן נמדדת בכמות הגולשים אשר ביצעו פעולה כלשהי בדף הנחיתה אשר אליו הם הגיעו לאחר הקלקה על המודעה הממומנת. לכן, עליכם להשקיע מאוד בדף הנחיתה שלכם. דף הנחיתה חייב להיות אטרקטיבי, מעוצב וכמובן, מניע לפעולה.
  2. מכיוון שלא מעט אנשים גולשים ממכשירי הסמארטפון שלהם, הרי שחשוב מאוד לבצע התאמות של הקמפיין עצמו ושל עמוד הנחיתה שלכם למובייל. ניתן לייעל דף נחיתה למובייל ולאפשר לכל גולש במובייל לבצע התקשרות עם העסק, על ידי לחיצה על אזור כלשהו בדף הנחיתה או במודעה עצמה.
  3. כדאי מאוד לשלב רימרקטינג בקמפיין ממומן בגוגל. כלומר, כל גולש שהגיע לדף הנחיתה שלכם או לאתר שלכם כתוצאה מלחיצה על המודעה הממומנת, יסומן באמצעות קוד שהוזן בעמודי האתר שלכם ולאחר מכן, יופיעו לו מודעות הנוגעות לעסק, למוצרים או לשירותים, בדפים אחרים שבהם הוא גולש
  4. גוגל אדס מאפשרת לכל מפרסם לגלות מהם הביטויים היעילים יותר עבורו. לכן, חשוב לבחון זאת מדי שבוע בשבוע, על מנת לחזק את הביטויים המרכזיים ולהגדיר ביטויים שליליים לקמפיין.
  5.  כדאי מאוד לתזמן הן את הימים והן את השעות של הצגת המודעות הממומנות שלכם. כלומר, כדאי לבחון מתי קהל היעד שלכם צריך אתכם באמת ובהתאם לכך, להגדיר את השעות והימים למודעות שלכם. כך לדוגמא: יש לא מעט בעלי מקצוע אשר פחות רלוונטיים במהלך סופי שבוע ולכן, בהחלט לא כדאי שהם יפרסמו את המודעות שלהם בסופי שבוע.  כמו כן, כדאי להתאים את הצעת המחיר בהתאם לשעה ביום. ישנן שעות שנחשבות שעות שיא בהן מתקבלות מרב הפניות ולכן בשעות הללו, כדאי להעלות את ההצעות למחיר קליק, על מנת לקבל יותר פניות. בשעות הלילה לדוגמא, פחות משתלם להגדיר מחיר גבוה על הקלקה שכן, מדובר על שעות אשר פחות חיפושים מתבצעים בהן.
קמפיין גוגל פרסום דיגיטלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד