י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

איך יוצאים עם מקצוע מכובד ביד ובמינימום זמן?

זהו חלום של כל ראש משפחה שאחראי על פרנסת משפחתו - לרכוש מקצוע שיש בו כדי לפרנס בכבוד את כל בני המשפחה, ולא זו בלבד אלא אף להצליח לחסוך ולשים בצד לעתיד הקרוב או הרחוק • המורכבות היא שרכישת מקצוע כרוכה בהשקעה של ממון רב ולא פחות חשוב של זמן יקר, מה גם שבזמן לימודי המקצוע עול הפרנסה לא מש לרגע מעל הכתפיים

איך יוצאים עם מקצוע מכובד ביד ובמינימום זמן?
לימודים לחרדים צילום: יח"צ

ב'מכללת דעת' הגו פתרון ייחודי למצוקה זו והקימו מסלולי הכשרה לבוגרי ישיבות, המאפשרים לרכוש מקצוע מכבד ומתגמל, ולצאת עם מקצוע ביד במינימום זמן ובמינימום כסף. זו הזדמנות להצטרף לבוגרי המכללה שכבר מתפרנסים ברווח ובכבוד ולהירשם לאחד מתוך לימודי המקצועות המבוקשים והמתגמלים.

למכללה מגוון קורסים המוכרים על ידי משרד העבודה, ביניהם: מיגון ואבטחה, התקנה ושירות למתקני קירור ומיזוג אוויר, ומאתר ליקויי בניה.

למכללה גם מגוון קורסים בתחום הטכנולוגיה והתעשייה: מנעולן, נגרות ועיצוב בעץ, תכניתן CNC ומנהל אחזקה, לצד הכשרת טכנאים של מערכות חשמל ומיגון לרכב ושל ציוד רפואי. כמו כן קורסים במקצועות הבניה - קבלן שיפוצים ומומחה בגבס.

הלימודים וההכשרות נערכים במסגרת לימודי ערב קצרים ועניינים עד פעמיים בשבוע, ומתקיימים בקמפוס בתל אביב. הירשמו עכשיו בטלפון: 03-7477888 ובדקו זכאותכם ליהנות ממלגות הניתנות למתאימים.

 

לימודים מכון דעת לימודים לחרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד