י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הלם בקהילה

בד"ה: מקרב הלבבות הנערץ הלך לבית עולמו

במנצ'סטר הלך אמש לעולמו הרב בן ציון לואיס ז"ל, דמות אהובה ונערצת. ר' בן ציון עסק בקירוב רחוקים ליהדות וכן לימד נערים רבים לבר מצווה • הותיר אחריו משפחה גדולה

בד"ה: מקרב הלבבות הנערץ הלך לבית עולמו
הרב בן ציון לואיס ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: באנגליה הלך לעולמו בפתע פתאום הרב בן ציון לואיס ז"ל, ששימש כמורה במנצ'סטר - בריטניה ועסק בקירוב יהודים רבים לאביהם שבשמים והוא בשנות השבעים לחייו.

הרב בן ציון לואיס היה מורה אהוב ומכין ילדים לבר מצווה. הוא הלך לעולמו במוצאי שבת האחרונה למגינת משפחתו ומאות הילדים אותם לימד.

הרב לואיס היה ידוע בחב"ד ובקהילות היהודיות הפחות חרדיות בצפון ודרום מנצ'סטר בזכות סיפוריו, חיוכו החביב, והיחס החם לתלמידיו.

ישנם מאות, אם לא יותר, שחבים לו את הידע שלהם בתורה ויידישקייט, תלמידיו היו מבית הספר היסודי היהודי בעיר ברי, ובווייטפילד מנצ'סטר, או מהבית ספר בהייל, צפון מנצ'סטר. הוא הכין את הנערים לבר המצווה שלהם, קירב ללבות ישראל לאביהם שבשמים, תלמידיו הרגישו בנוח לבוא להתארח השולחן השבת שלו, או לדבר עמו בבית הכנסת.

הוא הותיר אחריו את אשתו, הגברת גיטה לואיס וילדיו, רייזל גולומב-לונדון, הרב דוד יעקב לואיס, מבוודון, בריטניה, אתי סיוואלד, קראון הייטס. ניסן לואיס-מנצ'סטר - בריטניה, חני לואיס-מנצ'סטר - בריטניה וכן נכדים ונינים ההולכים בדרך התורה והיראה.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

מנצ'סטר בריטניה הלך לעולמו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד