ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
עודד במשך רבע שעה

מרגש: הברכה של הגראי"ל שטיינמן שהאריכה את חייה של הגננת

סיפור מרגש מתפרסם בעיר מודיעין עילית: הגננת מרים בש ע"ה שנפטרה ביום שישי האחרון לאחר ייסורים קשים ומרים, קיבלה לפני מספר שנים את ברכתו של מרן הרב שטיינמן זצ"ל • בעלה מספר כי בזכות הברכה חייה התארכו בעוד כמה שנים • "אני לא מתערבת במה שהקב"ה מתכנן לי"

מרגש: הברכה של הגראי"ל שטיינמן שהאריכה את חייה של הגננת
הרב בש ורעייתו ע"ה אצל מרן הרב שטיינמן צילום: באדיבות המצלם

סיפור מפעים ומרגש: ביום שישי בערב שבת קודש הלכה לעולמה במודיעין עילית האישה הצעירה מרת מרים בש ע"ה, לאחר ייסורים קשים ונוראים והיא רק בת 30 בפטירתה.

המנוחה ע"ה, הייתה חולה יותר מחמש שנים, ובנה הקטן נולד תוך בתקופת חוליה בברכתו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצ"ל.  

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי במהלך ניחום האבלים סיפר בעלה הרב אלימלך בש מחשובי האברכים בכולל 'עטרת שלמה' במודיעין עילית, כי הברכה של מרן הרב שטיינמן זצ"ל, היא זו שהאריכה את חייה בעוד מספר שנים.

הוא מספר שמרן הרב שטיינמן עודד אותם במשך רבע שעה, היא עמדה בדלת ואני הייתי בפנים עם הילדים ומרן הרב שטיינמן עצם עיניים ודיבר ובירך בכל כוחו, לאחר הברכה זכתה לעוד יותר משלוש שנים וכעת היא נפטרה ממש בערב היארצייט השני של ר' אהרן לייב. 

הגברת בש ע"ה שימשה כגננת ברשת 'עץ הדעת' במודיעין עילית הייתה גננת מופלאה בכל הליכותיה, גם בתקופת מחלתה המשיכה בגבורה להגיע. 

היא תפקדה בביתה עד הרגע האחרון, ורק ביום רביעי בלילה הלכה לבית החולים. למרות שכל גופה היה עם גידולים, היא קיבלה הכל בשמחה. ואמרה ש"אני לא מתערבת במה שהקב"ה מתכנן לי".

בתוכנית 'ישיבה על קברו' לעילוי נשמת מרן הרב שטיינמן אמרו לאחר פטירתה שהיא עשתה כמה תוכניות לימוד ואמרה שעושה את זה כהכרת הטוב לגראי"ל שטיינמן שדאג לה, ספרי תהילים, הלכות שבת ועוד.

במסע הלוויה חשף בעלה חשף שהיה לה גידול בפניה. הרופאים אמרו שאין כבר מה לעשות, אז היא אמרה שמקבלת על עצמה את הייסורים ככפרת עוונות על זה שלפעמים בלי כוונה בשבת נושכת את השפתיים ונתלשת חתיכת עור.

הרב בש שיחי' ורעייתו ע"ה אצל מרן הרב שטיינמן זצ"ל 

 

הרב אהרן יהודה לייב שטיינמן מרים בש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד