ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

בנק מרכנתיל השלים השבוע את מיזוג "מוניציפל בנק"

לקוחות מוניציפל ישתייכו מעתה לבנק מרכנתיל מקבוצת דיסקונט • עם השלמת תהליך המיזוג, מקים מרכנתיל את 'אגף רשויות מקומיות' בחטיבה המסחרית • שוקי בורשטיין, מנכ"ל מרכנתיל: "המיזוג מהווה השלמה חשובה לפעילותינו המומחית במגזרים ובקהילות"

בנק מרכנתיל השלים השבוע את מיזוג "מוניציפל בנק"
מרכנתיל צילום: צילום מתוך אתר הבנק

בתאריך ג' כסלו תש"ף (1 בדצמבר 2019) השלים בנק מרכנתיל את מיזוג "מוניציפל בנק", לשעבר "בנק דקסיה ישראל" (מקבוצת דקסיה הצרפתית) וקודם לכן "אוצר השלטון המקומי". מוניצפל בנק היה לאורך שנים מותג ייחודי ומוביל בתחום הפעילות הבנקאית לרשויות המקומיות והמגזר הציבורי בארץ.

רכישתו של מוניציפל מהווה עבור בנק מרכנתיל ציון דרך וקפיצת מדרגה משמעותית במגמת הצמיחה המתמשכת. עם השלמת תהליך המיזוג ורכישת הפעילות החדשה, מקים מרכנתיל אגף חדש בחטיבה המסחרית שלו : "אגף רשויות מקומיות".

לקוחות מוניציפל ישתייכו מעתה לבנק מרכנתיל מקבוצת דיסקונט - מהקבוצות הבנקאיות המובילות בישראל. הלקוחות ייהנו מתשתית טכנולוגית מתקדמת, והצעות ערך מגוונות בתחומים בנקאים שונים, ביניהם כרטיסי אשראי ופעילות בשוק ההון. כל זאת לצד פרישת הסניפים הרחבה שמציע בנק מרכנתיל, שישתלבו מעתה עם המקצועיות המסורתית ורבת השנים של פעילות מוניציפל בתחום הרשויות המקומיות.

אתי דויטש, יו"ר בנק מרכנתיל: "אנו שמחים להשלים את תהליך המיזוג ומקבלים בברכה את לקוחות בנק מוניציפל שהופכים מעתה ללקוחותינו בבנק מרכנתיל. אנו מודים להם על האמון ומתחייבים להמשיך ולהעניק להם את השירות הייחודי לו זכו לאורך השנים. בשמי ובשם דירקטוריון והנהלת קבוצת דיסקונט ובנק מרכנתיל,  אנו מודים לבעלי המניות על הבחירה והבעת האמון בקבוצת דיסקונט ובבנק מרכנתיל. אנו מבקשים להביע תודה והערכה מיוחדת לדירקטוריון מוניציפל ולעומדת בראשו, יו"ר גב' לבנה שיפמן, על הובלת תהליך סדור ומכובד של המיזוג עד להשלמתו המוצלחת".

שוקי בורשטיין, מנכ"ל בנק מרכנתיל: "אנו גאים על היותנו הבנק שנבחר על ידי בעלי המניות של בנק מוניציפל להתמזג עימו. אנו במרכנתיל רואים סמליות ועוצמה רבה במיזוג עם מוניציפל, בפרט בתקופה בה  בנק מרכנתיל ציין 100 שנים להקמתו, ואת תחילתן של 100 השנים הבאות. אני סבור ובטוח כי השילוב בין פעילויות מוניציפל ופעילותנו יקנה לנו יתרון ועוצמה בעולם הבנקאות, אל מול התחרות ואתגרי העתיד. מיזוג זה מהווה עבורנו השלמה חשובה לפעילות המתמחה שלנו במגזרים ובקהילות בהן אנו פועלים. בהזדמנות זו, אקדם בברכה את עובדי מוניציפל המסורים ואת לקוחות מוניציפל: הרשויות המקומיות, התאגידים העירוניים, עובדי הרשויות ותושביהן, אשר אנו ערוכים לקראתם עם הצעות ערך חדשות ומגוונות. כבנק הרואה עצמו כבנק קהילתי המעורב בחיי הקהילה אנו משוכנעים כי המיזוג יסייע לקדם את חיי הפרט והקהילה ברשויות המקומיות. אני מאחל לכולנו המשך עשייה ברוכה".

תהליך מיזוג הבנקים הובל ע"י מנכלי"ת קבוצת דיסקונט הפורשת, לילך אשר טופילסקי, ביחד עם יו"ר בנק מרכנתיל, אתי דויטש; ראש חטיבת תכנון ואסטרטגיה בבנק דיסקונט, זיו בירון; מנכ"ל בנק מרכנתיל, שוקי בורשטיין; וראש החטיבה הפיננסית בבנק מרכנתיל , ציון בקר. העסקה לוותה ע"י חברת דיסקונט קפיטל בראשות מנכ"לית החברה, הילה חימי–אלפרט.

 

בנק מרכנתיל בנקים מיזוגים ורכישות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד