י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בזמן שבני הבית ישנו

הפורץ נכנס לבית החרדי עם סכין שלופה • צפו

חרדי תושב בורו פארק הזדעזע למצוא פורץ חמוש בביתו לאחר שהתעורר מרעש בביתו בליל שבת • הפורץ הסתובב במטבח עם סכין גדולה בידו וחיפש מה אפשר לגנוב, כשהוא מטייל בעין מפריע ועובר בחופשיות בתוך הבית • צפו בתיעוד

הפורץ נכנס לבית החרדי עם סכין שלופה • צפו
הפורץ מסתובב בבית צילום: צילום מסך

חרדי תושב בורו פארק הזדעזע למצוא פורץ חמוש בביתו לאחר שהתעורר מרעש בביתו בליל שבת. הפורץ נכנס לבית בשדרה ה-11 - רחוב 54 בסביבות השעה 00:30 בלילה, והסתובב במטבח עם סכין גדולה בידו וחיפש מה אפשר לגנוב, כשהוא מטייל בעין מפריע ועובר בחופשיות בתוך הבית. כך דווח באתר Boro Park 24.

בעל הבית שישן בחדר השינה התעורר מרעש ששמע, וכשהבין שיש פורץ בבית הוא נבהל ונעל את עצמו בתוך החדר. הפורץ שנראה ממוצא היספני, נמלט מהבית לאחר שהסתובב עם סכין שלופה בידו, כך על פי צילומים ממצלמות האבטחה.

הפורץ נראה צועד בתוך הבית בלי נעליים, כנראה כדי לגרום לרעש, הוא נראה יוצא מהבית עם בקבוק אלכוהול שגנב, לאחר שלא מצא משהו אחר בארונות המטבח בהם חיטט, חיפוש מהיר גילה שהוא לא לקח דבר בעל ערך. מצפייה במצלמות האבטחה בבית, נראה הפורץ מסתובב בבית ומחפש מה לגנוב אך לבסוף מסתפק בויסקי. התושב יצר קשר עם ארגון השומרים של בורו פארק, ותלונה הוגשה למשטרה.

בורו פארק פורץ שומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד