ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
מדהים

השעון של אפל הציל לאדם הזה את החיים

גולש בשם אביתר צ'נדלר פרטוק שיתף את הגולשים בפייסבוק בסיפור מעניין במיוחד, על איך ששעון ה'אפל' שלו הציל לו את החיים • שווה קריאה

השעון של אפל הציל לאדם הזה את החיים
יחצ

גולש בשם אביתר צ'נדלר פרטוק שיתף את הגולשים בפייסבוק בסיפור מעניין במיוחד.

וכך כתב אביתר: "רוצה לשתף בחוויה לא נעימה שעברתי השבת, שאולי יכולה לחזק את כל האייפוניסטים ובעלי ה- Apple Watch, ששומעים מידי יום הערות על זה שהם מכורי אפל ששואבת את כספנו.

אני בן 36 שומר שבת, ומעבר להיותי אפליסט מושבע, אני עם סוכרת נעורים, בעזרת השעון אני גם רואה את הסוכר שלי בכל רגע נתון, ומרשה לעצמי להסתובב עם השעון גם בשבת ( סידרה 5 Always on ).

השבת יצאתי עם הילדים לפארק, רק אני הם הסקייטבורד והשעון כמובן.

בדרך חזרה רציתי ברוב טיפשותי להדגים לבן הקטן שלי עמידה על הסקייטבורד. תוך 5 שניות עפתי אחורה נפלתי על עמוד השידרה והמרפק, כשאני שוכב על הקרקע עם כאבי תופת ותחושה שאני מאבד הכרה עוד רגע, ו-2 ילדים קטנים מודאגים סביבי, ולא טלפון אחד בסביבה. פתאום אני מרגיש רטט חזק ומהיר ביד, ותוך רגע אני שומע בחורה נחמדה מדברת אלי מהשעון.

כן הבנתם נכון, השעון זיהה שנפלתי והתקשר ל-100, ששלחו אלי ניידת משטרה ואמבולנס שפינה אותי לבית חולים, לא לפני ששלח הודעה על מצבי ומיקום לאנשי קשר חירום שלי, שהובילו להגעה של אישתי ואחותה שטיפלה בילדים ואפשרה לאישתי להתלוות אלי לבית חולים".

שעון אפל סכרת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד