י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הילד הגיע לנחם ושיחזר

הילד הגיע לנחם ושיחזר: "בשנייה אחת הבנתי שאני חייב לברוח" • צפו

הילד שתיעוד שלו נמלט הפך לאחת המראות הקשים והמצמררים בפיגוע הירי במרכול הכשר בג'רזי סיטי כשתועד במצלמת אבטחה נמלט מהזירה במרחק כשני מטרים מהנשק הקטלני - הגיע לנחם את משפחתה של מנהלת הסופר הגב' פרענץ הי"ד ושחזר בפניהם את רגעי האימה • צפו

הילד הגיע לנחם ושיחזר: "בשנייה אחת הבנתי שאני חייב לברוח" • צפו
הילד שניצל משחזר צילום: צילום מסך

הילד החרדי שניצל בנס ברגע האחרון, ונצפה נמלט מהיריות בגרז'י סיטי, הגיע לנחם את משפחתה של הנרצחת מינדל לאה פרענץ הי"ד בג'רזי סיטי, וסיפר את מה שהתרחש ביום שלישי האחרון, אז נרצחה אם המשפחה במרכול שבבעלותה על ידי שני מרצחים.

הילד מספר למשפחות פרענץ וגרינפלד שיושבות שבעה, "בגלל שלמדתי ברציפות, שלחו אותי מהכיתה להביא שוקולד מהמשרד ליד, הלכתי רגיל וחזרתי מיד, הגעתי כבר לדלת של החיידר, רציתי לפתוח את הדלת עם הקוד של המנעול, פתאום שמעתי ירייה, הסתובבתי וראיתי אנשים רצים, זה היה נראה לי מעניין, אבל חלמתי לרגע, ואז ראיתי את הגוי יורה ברובה לתוך החנות כמה יריות".

"חשבתי שאספיק לפתוח את הדלת עם הקוד", סיפר הילד, "אבל בשנייה אחת הבנתי שאני חייב לברוח, ורצתי יחד עם עוד אנשים, ונכנסתי לבית של אחד מהאנשים של הקהילה, במשך חמש שעות הייתי שם, שמעתי יריות בלי סוף, הלכתי לישון מאד מאוחר, ולקח לי הרבה מאד זמן להירדם".

המלמד בחיידר סיפר אחר כך בסוף הסרטון, כי לקח לו 20 דקות כדי למצוא את מיקומו של הילד. המון שיחות טלפון עד שהוא הבין שהילד נמצא במקום בטוח.

יצוין כי הנרצחת הי"ד, היא אחותו של הזמר המפורסם יואלי גרינפלד, שנראה יושב שבעה ומתשאל את הילד על שהתרחש באותם רגעים. גרינפלד אומר לנוכחים כי הוא מעריך שהילד היה בר מזל שלבש את הכובע של המעיל על ראשו, כך שהוא לא זוהה כיהודי ויתכן שלולא זה הוא היה נרצח ראשון. 

 

הטבח במרכול החרדי בג'רזי סיטי לאה מינדל פערענץ ניצל ממוות ניחום אבלים יואלי גרינפלד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד