י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הילד בן ה-12 נלחם על חייו

התאונה הקטלנית של ציפי ונועם: הנהג נסע על 170

שבועיים אחרי התאונה הקטלנית המחרידה של האם והבת למשפחת רימל, ממצאים חדשים שהגיעו בימים האחרונים לידי המשטרה, החמירו את העבירה המיוחסת לנהג, שנסע במהירות מופרזת עם רכבו החדש | מצבו של הבן איתי מוסיף להיות אנוש, האב בהכרה ומחלים מניתוח מורכב בגבו

התאונה הקטלנית של ציפי ונועם: הנהג נסע על 170
התינוקת שנהרגה על רקע התאונה צילום: דוברות כב"ה יו"ש, באדיבות המש'

שבועיים לאחר התאונה המחרידה בכביש 443, שהרסה את חייה של משפחת רימל מהיישוב נווה צוף, מתגלים ממצאים חדשים, לפיהם נהג הרכב הפוגע טארק כורד, נסע במהירות עצומה של 170 קמ"ש ואפילו יותר. החשד הוא שטארק נסע במהירות המפורזת בכדי לבחון את המכונית החדשה שרכש ימים קודם לכן. על פי הדיווח ב'ישראל היום', הוא הודה בכך במו פיו בחקירתו במשטרה.

בנוסף לכך, איש שב"ס, שהיה עד ראיה לתאונה הקטלנית, בה נהרגו ציפי רימל ובתה התינוקת נועם רחל בת ה-שלושה שבועות, ונפצעו קשה ואנוש אב המשפחה אפרים והבן איתי בן ה-12, סיפר במשטרה כי מעמדת השמירה שלו הוא ראה את כל ההתרחשות אשר הובילה לתאונה הקטלנית. הוא סיפר כי נהג הרכב הפוגע טארק כורד נסע במהירות מופרזת ביותר.

זירת התאונה: 

יצוין כי כורד נחקר לראשונה במוצ"ש, לאחר ששוחרר מבית החולים בו היה מאושפז מאז התאונה. בחקירתו קשר את עצמו לתאונה.

נזכיר כי בתחילה ייחסו לו במשטרה עבירה פחותה של גרימת מוות ברשלנות, אולם ככל שהתקדמה החקירה והגיעו עדי ראיה לשטוח את גרסתם, התחזקו הראיות נגדו בשל אופן נסיעתו הפרועה באותו לילה ארור, העבירה המיוחסת לנהג הפוגע השתנתה והוחמרה.

לנוכח הממצאים החדשים שבפני המשטרה מעדותו של איש השב"ס, כורד חשוד בעבירה של המתה בקלות דעת ולכן הוא ישהה במעצר בית בעיסאוויה וכתב האישום נגדו יוגש ככל הנראה כבר בימים הקרובים.

בתוך כך, אתמול (ראשון) נמסר מדוברות בית החולים 'שערי צדק' עדכון, כי בסוף השבוע שעבר חל שיפור במצבו של האב אפרים, לאחר שעבר ניתוח מורכב בגבו. הוא שב להכרה ומצבו יציב, אך עדיין מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ.

לעומת זאת, מצבו של הבן איתי בן ה-12, ממשיך להיות אנוש והוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ ילדים. 

העתירו לרפואתו של איתי בן ציפורה לרפו"ש במהרה בתושח"י.

ציפי ונועם רחל רימל תאונה קטלנית מהירות מופרזת כביש 443

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד