י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"מפורקים ומעוכים"

בוקר קשה: שני רוכבי אופניים נהרגו מפגיעת רכב

הקטל בדרכים: שני גברים שרכבו על אופניים הבוקר נהרגו לאחר שנפגעו מרכב חולף באיזור השרון • "המראה היה קשה מאוד - ראינו 2 זוגות אופניים מפורקים על הכביש ורכב פרטי מעוך"

בוקר קשה: שני רוכבי אופניים נהרגו מפגיעת רכב
חלקי האופניים לאחר התאונה צילום: דוברות זק"א

הקטל בדרכים: שני גברים שרכבו על אופניים הבוקר (ראשון) נהרגו לאחר שנפגעו מרכב חולף באזור השרון. הנהג הפוגע נפגע באורח קל. צוותי זק"א הוזעקו לטפל בכבוד המת, בוחני תאונות דרכים של המשטרה בודקים את נסיבות התאונה.

בתאונת דרכים שאירעה הבוקר בסמוך לשעה 6:30 בכביש 5511 סמוך למחלף הדרים בשרון, חובשים ופראמדיקים קבעו את מותם של שני גברים כבני 40 ולאחר ניסיונות החייאה.

זירת התאונה הקטלנית. צילום: דוברות מד"א

שלוימי ליפשיץ, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ושני רוכבי אופניים. ביצענו פעולות החייאה בזירת התאונה על שני רוכבי האופניים שסבלו מפגיעות רב מערכתיות. למרבה הצער נקבע מותם בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלו".

פאראמדיק מד"א אוהד ביין סיפר: "כשהגענו למקום, המראה היה קשה מאוד, ראינו 2 זוגות אופניים מפורקים על הכביש, ורכב פרטי מעוך. על הכביש שכבו שני גברים כבני 40 עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, הענקנו להם טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה נאלצנו לקבוע את מותם. נהג הרכב גבר כבן 29 טופל במקום, במצב קל".

רועי סולומון, מתנדב זק"א שטיפל בזירה, פירט כי מדובר בקבוצת רוכבי אופניים שרכבו רכיבת בוקר בצידי הכביש, רכב פרטי שהגיע מצפון לדרום פגע במעקה בטיחות והתנגש בעוצמה רבה בשני רוכבים כבני 40.

"כשהגעתי למקום ראיתי עשרות חלקי אופניים מפוזרים על הכביש ובסמוך עליהם שכבו שני הרוכבים על הכביש כשהם סובלים מפגיעות קשות וללא הכרה", סיפר רועי, "פרמדיק מד"א נאלץ לאשר את מותם של השניים במקום, מתנדבי זק"א מרחב שרון מטפלים בגופות ההרוגים ובאיסוף הממצאים הרבים בזירה הקשה".

תאונת אופניים קטל בדרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד