ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"הספידו את נתניהו"

ליברמן קובע: יש דיל סגור בין גנץ לחרדים

"הספידו את נתניהו": בפוסט שפרסם היום יו"ר ישראל ביתנו חבר הכנסת אביגדור ליברמן, הוא טוען לדיל סגור בין החרדים למפלגת כחול לבן בבחירות הבאות

ליברמן קובע: יש דיל סגור בין גנץ לחרדים
יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בפוסט שפרסם היום יו"ר ישראל ביתנו חבר הכנסת אביגדור ליברמן, הוא טוען לדיל סגור בין החרדים למפלגת כחול לבן בבחירות הבאות.

"דברי "ההספד" של הח"כים החרדים על נתניהו ביום פיזור הכנסת ולאחר מכן", כתב ליברמן, "וחילופי השבחים בין כחול לבן למפלגות החרדיות לא מותירים מקום לספק - יש דיל סגור ביניהן להקמת קואליציה לאחר הבחירות הבאות".

לדבריו, "הסימנים לכך נראו באופן ברור בחודשים האחרונים, כאשר ראשי כחול לבן יצאו מגדרם כדי לשמור על משה גפני כיו"ר ועדת הכספים, ותמכו ללא סייג בהעברת כספים קואליציונים למוסדות של ש"ס ויהדות התורה, בניגוד לעמדת "ישראל ביתנו".

הממשלה החילונית של גנץ. התמונה שהפיץ ליברמן. צילום: פלאש 90

"לזה נוסיף את דבריהם של ח"כ יעקב אשר מיהדות התורה: "גנץ הוא שותף פוליטי ראוי" ודרעי ברדיו קול חי: "כחול לבן היו מוכנים לתת לנו הכל".

"אבל", הטעים ליברמן, "העדות המובהקת לכך שגוש החרדים-נתניהו התפרק וקם גוש החרדים-גנץ היא ההצהרה מאתמול של כחול לבן שצוטטה על ידי יובל קרני בידיעות אחרונות: "לא ננהל קמפיין אנטי חרדי... ננהל מו"מ עם החרדים תוך כדי הקמפיין", ודבריו של ח"כ אלעזר שטרן ברדיו ירושלים: "המילה חילונית הייתה נכונה לאותו זמן... זה היה נכון בתוך הקמפיין, אבל אני חושב שמה שקובע זה לא סלוגן זמני, מה שקובע זה המצע של המפלגה".

ליברמן סיכם, "זו אותה מפלגה שהבטיחה לבוחריה לפני הבחירות האחרונות להקים ממשלת אחדות חילונית, שתפעל נגד הכפייה הדתית, והמבין יבין...".

אביגדור ליברמן מפלגת כחול לבן חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד