י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לסיים את כל הש"ס בשלוש וחצי שנים

תְּרֵי דַף: התוכנית שכובשת את העולם בלימוד הש"ס

לרגל סיום לימוד הש"ס בדף היומי, הוקם מיזם אדיר שנקרא "תרי דף" ותכליתו: לימוד שני דפי גמרא מידי יום וכך לסיים את הש"ס תוך שלוש וחצי שנים • המיזם האדיר קיבל את ברכתם של גדולי הדור 

תְּרֵי דַף: התוכנית שכובשת את העולם בלימוד הש"ס
ראשי מיזם "תרי דף" אצל הגר"ח קנייבסקי צילום: באדיבות המצלם

לקראת סיום המחזור של לימוד הדף היומי, החל להבשיל רעיון אדיר הנקרא "תרי דף" – אשר שמו מעיד עליו, ללמוד מידי יום שני דפי גמרא. בכך, יוכפל הלימוד בכל יום ויום; ובכך, אף יוכל כל אדם לסיים את תלמוד הבבלי תוך שלוש שנים ומחצה.

מייסד התוכנית, הרב עמרם יואל סואטס, אומר ל"בחדרי" כי כבר תקופה ארוכה הוא נוצר בקרבו את הרעיון, ועתה לקראת פתיחת מחזור נוסף של לימוד הש"ס, הוא חש שהגיע הזמן לפרוץ עם הרעיון ולהתחיל מסכת ברכות שני דף ביום, בתאריך ח' בטבת, במקביל ללימוד הדף היומי. בחודש האחרון הוא קיבץ אליו מספר אברכים וביחד עם הרב יצחק חסין החלו בהפצת המיזם האדיר של "תרי דף" בארץ ובעולם.

לדברי המארגנים, נרשמה היענות גבוהה לתוכנית – מעל למשוער ומעבר למצופה, בארץ ובעולם. בנוסף, עמלו בארגון על הוצאת חוברת מפוארת המאגדת בתוכה את כל פרטי התוכנית כולל לוח לימוד מפורט למשך 3 שנים וחצי. כמו כן, ייחדו קו טלפון מיוחד שיתן מענה לאלפי המתעניינים - שמספרו הוא 4579*.

ראשי המיזם במעונו של חכם שלום כהן. צילום: באדיבות המצלם

כבר בימים אלו, שוקדים המארגנים על הפצת מערך שיעורי "תרי דף" בכל רחבי הארץ. גם בקרב מגידי שיעורים ואברכים נרשמת התעניינות רבה מאד. פעילי הארגון אי"ה ישתדלו להגיע לכל אתר ואתר בכדי שהתוכנית תצא לדרך על הצד הטוב ביותר להגדיל תורה ולהאדירה, ולקיים בכך את דברי רבותינו האחרונים שהגדילו בחשיבות של לימוד שני דפי גמרא ביום וביניהם הגר"א, הנועם אלימלך, הסטייפלר, המשגיח הרב וולבה, ורבי מיכל יהודה ליפקוביץ ועוד...

בשבועות האחרונים, נכנסו ראשי הארגון יחד עם הרב חיים הורביץ, שנרתם בכל מאודו לפעול להצלחת המיזם - למעונם של גדולי ישראל, וקיבלו מהם את ברכתם ועידודם, כאשר בראש ובראשונה הביאו את התוכנית לעיני שר התורה הגר"ח קנייבסקי, ולעיני ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן שבירכו על המוגמר.

בעיצומם של ימים אלו שוקדים המארגנים על ביסוסה וקיבועה של התוכנית בקרב אחינו בית ישראל שבכל אתר ואתר, ופונים מעל במה זו לכל מי שחפץ ליבו להשתתף בתוכנית – הן בלימוד והן במסירת שיעורים או בארגון קבוצות ללימוד בכל רחבי תבל – שיצור קשר בטלפון 4579*.

סיום הש"ס תרי דף לימוד גמרא הרב חיים קנייבסקי חכם שלום כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד