ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
אקסטרה ליברל

הנשיא לשעבר ברק אובמה: "הנשים צריכות לנהל את העולם"

נשיא ארצות הברית לשעבר ברק אובמה, דיבר בכנס אליו הוזמן בסינגפור ואמר כי לדעתו נשים ינהלו את העולם טוב יותר מגברים • "אם במשך שנתיים, כל אומה עלי אדמות הייתה מנוהלת על ידי נשים, היית רואה שיפור משמעותי בכל הסביבה"

הנשיא לשעבר ברק אובמה: "הנשים צריכות לנהל את העולם"
ברק אובמה צילום: pixabay

"אם נשים היו מנהלות את המדינות בעולם, היה שיפור כללי ברמת החיים והתוצאות" כך אמר נשיא ארה"ב לשעבר ברק אובמה.

את הדברים אמר אובמה בכנס בסינגפור. עוד הוסיף הנשיא לשעבר, כי "נשים אינן מושלמות, אך טובות יותר ללא עוררין מגברים". אובמה הסביר, כי רוב הבעיות בעולם הגיעו מאנשים זקנים, לרוב גברים, שהחזיקו בעמדות כוח. הוא גם דיבר על קיטוב פוליטי ועל השימוש ברשתות חברתיות להפצת כזבים.

אובמה אמר את הדברים באירוע פרטי בנושא מנהיגות, והוסיף כי במהלך כהונתו הוא חשב כיצד ייראה עולם שמנוהל על ידי נשים. "עכשיו נשים, אני רק רוצה שתדעו, אתן לא מושלמות, אבל מה שאני יכולה לומר ללא עוררין, היא שאתן יותר טובות מאיתנו".

"אני בטוח לחלוטין" הבהיר אובמה, "שאם במשך שנתיים, כל אומה עלי אדמות הייתה מנוהלת על ידי נשים, היית רואה שיפור משמעותי בכל הסביבה כמעט בכל דבר, סטנדרט חיים ותוצאות טובות.'

כשנשאל אם ישקול אי פעם לחזור למנהיגות פוליטית, ענה כי הוא מאמין שמנהיגים צריכים לזוז הצידה בבוא הזמן. "אם אתה מסתכל על העולם ומסתכל על הבעיות, בדרך כלל זה בגלל אנשים זקנים, בדרך כלל הזקנים לא זזים מהדרך" אמר.

"חשוב שמנהיגים פוליטיים ינסו להזכיר לעצמם שהם שם כדי לעשות את העבודה, אבל הם לא שם לכל החיים, אתם לא שם כדי להציע את תחושת החשיבות העצמית שלך או את הכוח שלך."

כזכור, ברק אובמה כיהן כנשיא ארה"ב משנת 2009 ועד 2017.

ברק אובמה נשיא ארצות הברית סינגפור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד