ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
נמנע אסון גדול יותר?

על גופות הרוצחים נמצאו מפתחות לאזיקים

כשבוע לאסון הטבח בג'רזי סיטי, נחשף פרט נוסף, לפיו על גופות שני הרוצחים, נמצאו מפתחות מאסטר לפתיחת אזיקים. השניים תכננו ככל הנראה לשחרר את עצמם ולהמשיך במסע ההרג, אם יילכדו בחיים

על גופות הרוצחים נמצאו מפתחות לאזיקים
מפתחות. אילוסטרציה צילום: unsplash

מפתחות אזיקים מוסתרים, נמצאו בגופות הרוצחים במרכול החרדי בג'רזי סיטי.

דיוויד אנדרסון, ופרנסין גרהאם, נמצאו הרוגים במרכול, לאחר שחוסלו על ידי שוטרים ביום שלישי שעבר, לאחר שרצחו ארבעה אנשים, שני חרדים, שוטר, ועובד המרכול שאינו יהודי.

הרוצחים, דייוויד אנדרסון, ופרנסין גרהאם, הסתירו מפתחות של אזיקים על גופם, המפתחות התגלו לאחר חיפוש בגופם בתום האירוע הקשה. כך דווח בערוץ NBC.

כזכור, אנדרסון וגרהאם הסתערו על החנות ברובים ופתחו מיד באש על הנמצאים בפנים, במה שהרשויות הגדירו כמתקפה ממוקדת. הם נמצאו ללא רוח חיים בסיומה לאחר שחוסלו על ידי שוטרים.

מקור מאכיפת החוק, סיפר לחדשות NBC, כי מפתח האזיקים של אנדרסון הוחבא מתחת לבגדיו, לא היה ברור היכן שותפתו גרהאם החביאה את המפתחות שלה. לדבריהם, ההנחה של גורמי אכיפת החוק היא שאם הצמד יכול היה לפתוח את האזיקים, אם הם היו נעצרים בשלב מוקדם של האירוע, הם היו יכולים להימלט ממעצרם או להרוג יותר שוטרים.

בינתיים הרשויות עדיין חוקרים, כיצד ולמה בחרו אנדרסון וגרהאם את המרכול, ואת השוטר שנרצח, כיעדיהם, רשויות החוק מאמינות כי השניים עבדו לבדם ולא תחת ארגון טרור.

הטבח במרכול החרדי בג'רזי סיטי רוצחים אזיקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד