י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
עימות לוהט בצמרת

דרעי: "ל'דגל' היה דיל עם ליברמן" • גפני: "שלא יטיף לנו מוסר"

עימות פנים חרדי מתגלע הערב בין יו"ר ש"ס ליו"ר 'דגל התורה', על רקע דברים חמורים ומסיתים שהשמיע סגן ראש העיר חיפה מטעם 'ישראל ביתנו' • דרעי האשים בראיון פומבי כי בזכות דיל של גפני עם ליברמן, מונה אותו סגן. גפני הגיב: "נטפל בזה, אבל שש"ס לא יטיפו לנו מוסר"

דרעי: "ל'דגל' היה דיל עם ליברמן" • גפני: "שלא יטיף לנו מוסר"
אריה מכלוף דרעי / משה גפני צילום: הדס פרוש / מרים אלסטר, פלאש 90

בעקבות התקפה כנגד המגזר החרדי, מצידו של סגן ראש עיריית חיפה מטעם 'ישראל ביתנו' לזר קפלון, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי בעימות פומבי עם יו"ר 'דגל התורה' חבר הכנסת משה גפני, שהגיב לו במתקפה משלו.

בראיון שהעניק הערב (שני) יו"ר ש"ס השר אריה דרעי בגל"צ, הוא התבקש להתייחס לאמירותיו של הסגן החיפאי ואמר בזעם: "אם זה היה איש של ש"ס, הייתי מעיף אותו הביתה תוך שתי דקות, לא הייתי נותן לפרא אדם כזה לגדול בש"ס", תוך שהוא מאשים כי "האבסורד הוא שהוא נהיה סגן ראש עיר בחיפה כי דגל התורה ומשה גפני וחבריו והסגן שלו בחיפה מיכי אלפר, הם החליטו בצדק מבחינתם, להעיף את יונה יהב ושיתפו פעולה עם איווט ליברמן".

דרעי הוסיף להאשים ואמר בשידור כי היה כאן דיל עם ליברמן, "ליברמן הביא מתנה לגפני שהם תמכו במשה ליאון בירושלים וככה הם הצליחו להעיף את יונה יהב ודגל התורה תמכה במינוי של הסגן הזה, שמדבר עכשיו נגד החרדים", כאשר מדובר במתקפה חריפה מצידו של דרעי ועוד בראיון לתקשורת הכללית, מה שנהוג בדרך כלל לעשות בתקשורת החרדית.

יו"ר 'דגל התורה' חבר הכנסת משה גפני מיהר להגיב לדרעי בראיון אצל משה גלסנר ב'קול ברמה' ואמר, "עשינו כל מאמץ להוריד את השלטון השחור של יונה יהב שרדף את מוסדות החינוך שלנו ושל אגודת ישראל וש"ס. למרות הכל הם לא הלכו איתנו".

"להאשים אותנו בשיתוף פעולה עם ישראל ביתנו בגלל שש"ס רוצה את המועצה הדתית שם?! אנחנו נעשה הכל שהסגן הזה לא יישאר בתפקידו, המילים שלו נוראיות בכל קנה מידה ונטפל בזה, אבל שש"ס לא יטיפו לנו מוסר", תקף גפני.

מקורבי השר דרעי הגיבו ואמרו ל'בחדרי חרדים': "צר לנו שח"כ גפני לא הקשיב לראיון ובעיקר לא הבין אותו. השר דרעי הסביר בטוב טעם בראיון את הצביעות של ליברמן, שהלך עם החרדים בחיפה וכעת תוקף אותם ואותו נציג שלו משפיל את החרדים".

משה גפני אריה דרעי אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד