י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מעלה הילוך ומגביר את הטון

סער פתח את הקמפיין: "בחירה בנתניהו, זו בחירה ביו"ר האופוזיציה הבא"

עשרה ימים לפני היום המכריע, ח"כ גדעון סער השיק הערב את הקמפיין שלו לראשות 'הליכוד', כשלצידו ח"כים, ראשי רשויות וסניפים מהתנועה. הוא שיבח את זכויותיו של נתניהו ולאחר מכן קבע כי "הוא חסום". לדבריו, הכתובת על הקיר: "לא תהיה פעם חמישית. נתניהו נכשל פעמיים בהקמת ממשלה"

סער פתח את הקמפיין: "בחירה בנתניהו, זו בחירה ביו"ר האופוזיציה הבא"
גדעון סער בכנס פתיחת הקמפיין צילום: יח"צ

מאות פעילי ליכוד נלהבים, הגיעו הערב (שני) לכנס השקת הקמפיין של חבר הכנסת גדעון סער ב'אור יהודה' לקראת ההתמודדות שלו על ראשות 'הליכוד', מול היו"ר הנוכחי הבלתי מעורער, ראש הממשלה ח"כ בנימין נתניהו.

לצד מאות הפעילים, נצפו גם חברי הכנסת חיים כץ, מיכל שיר, יואב קיש ושרן השכל, ראשי רשויות וראשי סניפים.

בנאומו התייחס סער לעברו בליכוד גם ברגעיה הקשים של התנועה, הביע את הערכתו לנתניהו ופועלו ופרש את משנתו. סער הדגיש בנאומו את הסכנה של הקמת ממשלת שמאל אם הוא לא יהיה זה שיעמוד בראשות 'הליכוד' ב-26.12.

נאומו המלא של סער:

סער פתח את דבריו ואמר כי "זהו ערב שמונע מאהבה גדולה. אהבה גדולה למדינה ואהבה גדולה לתנועה שלנו - הליכוד. נלחמתי על חיי הליכוד ברגעים הכי קשים. נלחמתי בכל הכח להפלת ממשלת קדימה ולמען החזרת הליכוד לשלטון. אין אדם שעשה יותר ממני יומם ולילה – בהסברה, בשטח, בכנסת, בוועדת הבחירות, מול נציגי המפלגות האחרות, כדי שנחזור לשלטון, כדי שהדרך שלנו תחזור להוביל את עם ישראל".

לדבריו, "אין אדם אחר בפוליטיקה שעשיתי עבורו יותר מאשר עשיתי עבור בנימין נתניהו. ואני לא מתחרט על כך!
ולעולם לא אתחרט על כך! כי בנימין נתניהו הוא אחד מגדולי מנהיגי הליכוד ומדינת ישראל ומראשי הממשלה החשובים ביותר שהיו לנו. הוא הביא את ישראל להישגים מדיניים כבירים".

וכאם עבר לתקוף ולעקוץ את יריבו המר: "את האמת הזאת לא שכחתי גם כשרדף אותי, גם כשפגע בי. גם כשהשיב לי רעה תחת טובה. תמיד השתדלתי להתמקד בטובת התנועה וטובת המדינה. וזה בדיוק מה שאני עושה, מה שאנחנו עושים היום ובקמפיין הזה. האמת הכואבת, העצובה היא שראש הממשלה שיש לו הערכה והערצה עצומה בקרבנו, חסום".

גדעון סער הסביר לקהל, כי נתניהו "נחל גם תבוסות אבל הביא אותנו ארבע פעמים לשלטון. אבל הכתובת על הקיר: לא תהיה פעם חמישית. נתניהו נכשל פעמיים בהקמת ממשלה, לא כי איבדנו את הרוב בעם התומך בדרכינו, וכל אדם שעיניו בראשו מבין שאין כל סיכוי שנתניהו ירכיב ממשלה חדשה אחרי הבחירות בשניים במרץ".

סער התייחס לאי היכולת של נתניהו להרכיב ממשלה בישראל ולפתור את הפלונטר הפוליטי ואמר לתומכים הנלהבים,
"אם לא נחולל שינוי - אנחנו קרובים מאוד לממשלת שמאל. ההחלטה שעומדת בפנינו - בפניי חברי הליכוד - ביום חמישי הבא היא פשוטה:  בחירה בי - תבטיח את שלטון הליכוד והקמת ממשלה חדשה בראשותנו. בחירה בנתניהו - היא בחירה ביושב ראש האופוזיציה הבא".

"מה יותר טוב לליכוד? מה יותר טוב למדינה?", שאל ח"כ גדעון סער והשיב, "הברירה, ביום חמישי הבא היא פשוטה: אם אתם מאמינים שהכי טוב לליכוד זה להיות באופוזיציה בראשות נתניהו - הצביעו לנתניהו. אבל, אם אתם מאמינים שהליכוד ודרכו צריכים להוביל את ישראל - חייבים לחולל בשבוע הבא שינוי בהנהגת הליכוד! אם אתם רוצים שהליכוד ימשיך להוביל את המדינה - תבחרו בי! אנחנו יכולים לעשות זאת!".

לאחר מכן הציג סער, את עיקרי התוכנית שלו לכשייבחר:

• הובלת רפורמה משמעותית במערכת המשפט.

• לחוקק את חוק יסוד החקיקה, עם פסקת ההתגברות.

• לפצל את תפקיד היועץ המשפטי לממשלה.

• לחזק זכויות חשודים, עצורים ונאשמים מול המערכות.

• לקיים פיקוח אמיתי על הפרקליטות עצמאות התביעה אינה שוללת פיקוח!

• לעשות מהפכה של דה-פליליזציה במערכת המשפט.

• לקיים שימוע פומבי למועמדים לשיפוט בבית המשפט העליון.

• להבטיח את עתיד ההתיישבות ואת עתיד אחיזתנו ביהודה ושומרון ובקעת הירדן במעשים ולא בדיבורים.

• להתמודד עם אתגרי הבטחון הלאומי.

• יש לשנות את המדיניות כלפי החמאס והג'יהאד האסלאמי בעזה.

• יש לעצור את בניין הכוח וההתעצמות של החמאס והג'יהאד האסלאמי.

• אסור ללכת ל"הסדרה" ללא בלימת ההתעצמות הזו שמכוונת רק נגד ישראל ואזרחיה.

• יש ליצור קונצנזוס ציבורי ופוליטי רחב לקראת מהלך נועז אבל מתחייב של פירוק התשתיות הצבאיות של החמאס והג'יהאד בעזה.

• יש להבטיח חיי שגרה לאזרחי ישראל בעוטף עזה ובדרום!

• והכי חשוב: לאחד את עמנו - עם ישראל!

"לא מתוך גבהות לב אני אומר לכם הערב: יש לי את היכולות והכישורים, הידע והניסיון, יכולות קבלת ההחלטות וביצוע, והמנהיגות להוביל את מדינת ישראל לעשור הבא. אני מבין לעומק את כובד המשימה ולכן, אני גם מוכן לספוג את ההתקפות, ההכפשות, השקרים, ההשמצות. למרבה הצער הם באות מהבית. וגם אתם שותפיי לדרך - זכיתם לטעום בימים האחרונים מן המרורים הללו. כואב לי שגם בני משפחתי סובלים. קבלו זאת באהבה", אמר סער לח"כים וראשי הרשויות והסניפם שהביעו בו תמיכה פומבית.

לסיום אמר, "אני רוצה לבקש מכם בכל לשון של בקשה: אל תגררו לפרובוקציות. אל תכפישו בחזרה. אני יודע שזה כואב, אבל אל תפגעו גם באלה שפוגעים בי, שמכפישים אותי או שמזלזלים בי. בעיקר - הקפידו בכבודו של מנהיגנו - ראש הממשלה בנימין נתניהו. אני מאמין שיבואו ימים ונחזור לשתף פעולה יחדיו למען עמנו. לא נעשה לחברנו את מה ששנוא עלינו. לשון הרע לא מדבר אליי".

סער סיכם את דבריו והודה לאשתו גאולה אבן-סער, לשותפיו לדרך ולתומכיו האמיצים שנותנים לו כח.

גדעון סער בנימין נתניהו פריימריז לראשות הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד