י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הסדקים בבית שמש

גפני במתקפה על בלוך: "היא לא רוצה בשותפות שלנו"

"התברר שהיא לא בדיוק הולכת איתנו, היא לא מוכנה שנהיה שותפים אמיתיים ולא נקבל סגן", כך יו"ר 'דגל התורה' הערב על ראש עיריית בית שמש עליזה בלוך

גפני במתקפה על בלוך: "היא לא רוצה בשותפות שלנו"
משה גפני צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

לאחר דיון החירום שהתקיים בסוף השבוע שעבר, בעניין המשך שיתוף הפעולה הקואליציוני, בין נציגי 'דגל התורה' לראש עיירית בית שמש, עליזה בלוך, יו"ר 'דגל התורה' חבר הכנסת משה גפני, יוצא למתקפה חזיתית כנגד בלוך, כשהוא מוסיף לאיים בפרישה מהקואליציה.

בראיון הערב (שני) ברדיו 'קול ברמה', אמר חבר הכנסת גפני, "ישבתי עם עליזה בלוך אחרי הבחירות אחרי שהתברר שהיא לא בדיוק הולכת איתנו, היא לא מוכנה שנהיה שותפים אמיתיים ולא נקבל סגן, אנחנו בכל אופן המפלגה הדתית הגדולה בבית שמש".

גפני פירט מעט מן הבעיות וסיפר, "הייתי שם בסיור בבית שמש הוותיקה, ילדים שאין להם פיתרון ונוסעים למקום מוחרם היא לא מתכוונת להביא פתרון. היא מדברת יפה אבל לא מעבר מזה".

את הזעם הסביר גפני בכך ש"התברר שאנחנו לא מקבלים את הסגן שבזמני אומרים שנותנים לבית היהודי את המועצה הדתית ופתאום התברר שנותנים את המועצה לש"ס, שקיבלו בהסכם את המועצה הדתית ולבית היהודי נשאר הסגן והתברר שמה שבלוך אמרה לנו, זה היה רק תירוץ סרק ורק מילים בעלמא ואין מאחורי זה כלום".

"ההרגשה שהיא לא בדיוק רוצה אותנו בשותפות אמיתית - אני לא מרגיש שותפות שלנו", האשים גפני שטען כי עליזה בלוך "התקשרה אליי ורצתה שנדבר, עדיין לא חזרתי אליה. נצטרך לשאול את גדולי התורה בקשר לפרישה מהקואליציה".

עליזה בלוך משה גפני דגל התורה רדיו קול ברמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד