י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מגוון ספרי ילדים נבחרים בעשרה שקלים ברשת הספרים "אור החיים"

בנק הפועלים מקיים זו השנה העשירית את מבצע "תקרא תצליח" שמטרתו עידוד קריאה בקרב ילדים ובני נוער. במסגרת המבצע, בשיתוף רשת הספרים "אור החיים", ניתנת אפשרות לאלפי משפחות לרכוש ספרי קריאה איכותיים לילדים במחיר שווה לכל נפש.

מגוון ספרי ילדים נבחרים בעשרה שקלים ברשת הספרים "אור החיים"
תקרא תצליח צילום: יח"צ

בדומה לשנים עברו רשת "אור החיים", מרכז הספר היהודי, מציע במסגרת "תקרא תצליח" מגוון ספרים ממיטב האומנים והסופרים החרדיים. במבצע ספרי קומיקס ומגוון ספרים שזוכים לביקוש רב בקרב ילדים ונוער, כאשר הספרים הכלולים במבצע מוצעים במחיר מוזל של עשרה שקלים בלבד לתועלת המשפחות שמעוניינות להעשיר את ארונות ספרי הקריאה של הילדים בתוכן איכותי.

"תקרא תצליח" פונה ללקוחות כל הבנקים, הוא מאפשר הנאה משפע של ספרי קריאה איכותיים לילדים והוא נחשב לאחד הפרויקטים המובילים של בנק הפועלים בתחום החברה והקהילה. ר' יעקב ביבלה, מנכ"ל רשת אור החיים, אמר כי הרשת נערכה למבצע והדפיסה מהדורות חדשות של ספרי הקריאה המשתתפים במבצע. "מלאי הספרים גדול ומגוון ויש בו מכל הקטגוריות. לא יימצא קונה שלא ימצא את מבוקשו. בזכות בנק הפועלים, אלפי משפחות יכולות לרכוש ספרי קריאה במחיר סמלי שיש בו כדי לעודד את הקריאה". עוד אמר, כי להערכתו מדי שנה יוצאים לאור בישראל מאות כותרים, ספרי קריאה חדשים המיועדים לילדים חרדים.

"תקרא תצליח" גם השנה כולל מגוון רחב של ספרי ילדים נבחרים הניתנים לרכישה במחיר של עשרה שקלים בכל אחת מ- 22 חנויות רשת "אור החיים" בין התאריכים ז' כסלו – ח' טבת תש"פ (5.12.19-5.1.19).

סניפי רשת "אור החיים" פרוסים במרכזי הערים החרדיות ברחבי הארץ: ירושלים, בני ברק, מודיעין עלית, אלעד, ביתר עלית, אשדוד, בית שמש, פתח תקווה, נתיבות וחיפה.      

בנק פועלים ספרי אור החיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד