י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
משנים אסטרטגיה

משנים אסטרטגיה • 'כחול לבן': "צריך להיות ביחד עם החרדים"

בניגוד לקמפיין הבחירות הקודם של כחול לבן שכלל בתוכו הסתה קשה ומידור של הציבור החרדי מהמערכת הפוליטית, במפלגת המרכז מבינים כי הם צריכים את החרדים ויו"ר המפלגה בני גנץ שולח מסר מפויס

משנים אסטרטגיה  • 'כחול לבן': "צריך להיות ביחד עם החרדים"
בני גנץ צילום: הדס פרוש, פלאש 90

לאחר פיזור הכנסת ה-22 ויציאה לבחירות שלישיות ובעוד נראה כי קיים החשש כי גוש הימין עלול להפסיד וכן קיים התרחיש כי החרדים לא יישארו בגוש והשותפות שלהם עם נתניהו תתפורר - גנץ פוזל לעבר החרדים ושולח לעברם מסרים מפויסים.

בנאום שנשא היום יו"ר כחול לבן בני גנץ בכנס אלי הורביץ לכלכלה ולחברה של המכון הישראלי לדמוקרטיה, הוא הדגיש את המחויבות של המדינה לשילוב החרדים בחברה וציין כי "המדינה נכשלה בהבאת ההצלחה לכל חלקי החברה ובפרט בתחומי החינוך, הבריאות והרווחה".

גנץ קבע את סדרי העדיפויות שלו ובראשם תחום החינוך ואחריו התשתיות הלאומיות, שלטון החוק וביטחון הפנים ומערכות הרווחה והבריאות. בדבריו הדגיש גנץ את החשיבות הערכית והכלכלית "של קידום החרדים והערבים".

לדברי גנץ, "זה לא בניקוי ערבים וחרדים, זה צריך להיות ביחד עם הערבים והחרדים. עלינו לקדם את ההכנסות של שתי האוכלוסיות האלו, המהוות היום כמעט שליש מאוכלוסיית ישראל. אחרת הענפים יחלו להישבר. נעשים צעדים בכיוון, אך לדעתי זה ממש לא מספק ביחס לגודל האתגר".

בני גנץ מפלגת כחול לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד