כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
החשש מסער?

ביבי משנה אסטרטגיה: "הולכים לנצח בגדול"

בניגוד למערכות בחירות האחרונות בהן נקט ראש הממשלה באסטרטגיית קמפיין הגוועלד וזעק כי שלטון הימין בסכנה, הפעם נראה כי נתניהו דווקא מחדיר ביטחון באנשי הליכוד וטוען כי הם בדרך לניצחון גדול

ביבי משנה אסטרטגיה: "הולכים לנצח בגדול"
נתניהו צילום: Marc Israel Sellem/POOL

לאחר שבמערכות האחרונות פעל ראש הממשלה במתכונת של 'קמפיין גוועלד' בו טען כי ממשלת הימין בסכנה והניצחון לא ברור, הפעם, במענה לסקרים שמציב גדעון סער, נתניהו משנה את האסטרטגיה.

בסרטון תגובה לסקרים שמציג סער פנה היום (שלישי) ראש הממשלה נתניהו למתפקדי הליכוד ואמר כי "הסקרים בתקשורת משקרים - אנחנו הולכים לנצח בגדול בבחירות לכנסת. אנחנו רואים את זה בהתלהבות בשטח".

נתניהו הוסיף ואמר כי "הפעם לא ניתן לגנץ להתאחד עם אחמד טיבי והפעם לא נאבד אף קול בימין. אנחנו הולכים לנצח בגדול, אז אל תתנו לתקשורת ולסקרים להוליך אתכם שולל רק אתם תקבעו".

כאמור, שינוי האסטרטגיה של נתניהו הוא בבחינת בשורה פוליטית, כאשר בבחירות 2015 טענו בש"ס כי נתניהו "שתה להם בקשית" מספר מנדטים, ובבחירות סבב א׳ השנה טענו בימין החדש, כי נתניהו גרם לכך שבנט ושקד יישארו מחוץ לכנסת.

כעת, כאשר בימין נחושים לקבל 61 מנדטים ללא אביגדור ליברמן, נתניהו יאלץ להימנע מקמפיין הגוועלד המסורתי ולפעול לכך שבציונות הדתית ימצו עד תום את פוטנציאל המצביעים על ידי הקמת שתי מפלגות ימין לליכוד וכן גידול בקולות של תנועת ש"ס.

בנימין נתניהו גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד