י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
יצא בזול

נתפס 5 פעמים נוהג ללא רישיון, אך השופט התחשב בו

המשטרה ביקשה לגזור על נהג מאסר על תנאי, פסילת רישיון בפועל, פסילת רישיון על תנאי וקנס גדול, אך בית המשפט חשב אחרת | סיפור יוצא דופן

נתפס 5 פעמים נוהג ללא רישיון, אך השופט התחשב בו
שימוש בסלולר בנהיגה. אילוסטרציה צילום: unsplash

בן 35 מאזור חיפה נתפס בראש חודש כסלו אשתקד על ידי שוטר תנועה בכביש 4 לצפון, לפני צומת עין המפרץ, כשהוא נוהג ללא רישיון, שלא חודש בגלל חובות להוצאה לפועל. עוד נדהם השוטר לגלות, כי זו הפעם החמישית שהנהג נתפס בגין עבירה דומה.

מחלקת התביעות של משטרת ישראל הגישה כנגד הנהג כתב אישום וביקשה לגזור עליו עונש של מאסר על תנאי, פסילת רישיון, פסילת רישיון על תנאי וקנס גדול. הנהג, שיוצג על ידי עו"ד ניר לרך, המתמחה בדיני תעבורה, סיפר לשופט כי הנהג עובד בהקמת גינות, נכנס לחובות כבדים וללא רכבו לא מסוגל לפרנס את עצמו ואת משפחתו.

בית המשפט התחשב בנסיבות חייו המורכבות של הנהג ונתן גזר דין מקל מאוד של קנס בסך 1,000 שקל בלבד ללא פסילה בפועל וללא מאסר על תנאי ופסילה על תנאי של חודש לשנתיים.

עו"ד ניר לרך

עו"ד ניר לרך שייצג את הנהג מסר בתגובה: "מדובר בנהג שרישיונו פקע בגלל חובות הוצאה לפועל, וביהמ"ש הנכבד התחשב בנסיבות חייו הקשות והמורכבות של אותו הנהג והתחשב בכך מאוד ומכאן גזר הדין הנחשב מקל מאוד. יש לבחון כל מקרה לגופו של עניין וכך עשה ביהמ"ש הנכבד".

רישיון נהיגה הוצאה לפועל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד