ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
אין לנו שום הבנה

במיר התכנסו לעצרת חיזוק על ר' איציק וייס ז"ל

בישיבת מיר ברכפלד מנסים להתאושש מההלם על הסתלקותו של בוגר הישיבה ר' איציק וייס ז"ל, שנפטר באמצע השבעה על בנו • ראש הישיבה הגרנ"י אלון, הקריא את מכתבם של שר התורה וראש הישיבה

במיר התכנסו לעצרת חיזוק על ר' איציק וייס ז"ל
איציק וייס ז"ל עם מורו ורבו הגרנ"צ פינקל זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

עצרת חיזוק ומספד התקיימה אתמול (שני) בהיכלה של ישיבת מיר ברכפלד במודיעין עילית, לזכרו של האברך, בוגר הישיבה, הרב יצחק מאיר (איציק) וייס זצ"ל, שנפטר שלשום בתוך ימי השבעה על בנו.

בעצרת נשא דברי חיזוק ראש הישיבה הגאון רבי נועם יצחק אלון, שחיזק את בני הישיבה ועורר על מה שכתוב בתהילים צדקתך כהררי ק-ל ומשפטיך תהום רבה, את הצדקות אפשר לראות, את סופם, אבל את המשפטיך לא ניתן לראות ואין לנו שום הבנה בהם, אלא מוטל על כל אחד ואחד להתחזק באמונה שלימה.

רה"י הקריא את מכתבו של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, שפורסם אתמול לראשונה ב'בחדרי חרדים'. כמו כן הקריא את מכתבו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי לבני הישיבה

במכתבו כתב שר התורה: "לכבוד בני ישיבת מיר בברכפלד היקרים שיחי, הנני בזה לחזק את בני הישיבה היקרים שימשיכו להתמיד על תלמודם ביתר שאת וביתר עוז מתוך יישוב הדעת וירבו בלימוד התורה ובתפילה ומדות טובות ובפרט יקבל על עצמם לימוד מסכתא ברכות ועל ידי זה יתברכו שתשרה ברכה בישיבה ובכל מעשי ידיהם ובעזרת ה' יתברך לא ישמע עוד שוד ושבר". 

בישיבת מיר ברכפלד ממשיכים בחיזוקים לזכרו של בוגר הישיבה וממשיכים הלאה בעלייה גדולה בתורה ויראת שמים. 

ראש הישיבה הגאון רבי נועם אלון בעצרת המספד אמש. צילום: באדיבות המצלם

איציק וייס ז"ל ישיבת מיר ברכפלד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד