י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
פטירת ר' איציק וייס ז"ל

הח"כ הערבי שמע על הטרגדיה הכפולה והגיע לנחם

איימן עודה יו"ר 'הרשימה המשותפת', התייצב בבית משפחת וייס, לאחר ששמע על הטרגדיה הכפולה. עודה ל'בחדרי': "זה מובן מאליו. לא מצדיק כותרת"

הח"כ הערבי שמע על הטרגדיה הכפולה והגיע לנחם
איימן עודה צילום: אוליבייה פיטוסי -פלאש 90

האבלים בבית משפחת האברך הצעיר ר' איציק וייס ז"ל, כבר התרגלו לראות ביומיים שהם יושבים שבעה, אלפי מנחמים הפוקדים את בית האבלים, מכרי המשפחה והמנוח וגם כאלו שרק שמעו על האסון הכפול ומגיעים כל העת לבית המשפחה ברחוב יהודית 10 בבני ברק. 

מנחם לא צפוי ולא שגרתי, הופיע היום (שלישי) בצהריים בבית האבלים, היה זה יו"ר 'הרשימה המשותפת' - הרשימה הערבית בכנסת ישראל חבר הכנסת איימן עודה, שהפתיע את משפחת וייס והגיע לנחם. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי עודה שנחשף לסיפור הכואב דרך התקשורת והדבר נגע ללבו, ביקש מאנשי לשכתו לברר את פרטי ניחום האבלים וכך בשעה 15:00 בצהריים הגיע לעיר בני ברק למשפחת וייס כדי לנחמם.

עודה שהה במשך דקות ארוכות עם המשפחה, כאשר קודם כניסתו לבית, הוא ביקש מאנשי לשכתו שלא לצלם בתוך הבית. הוא אמר להם כי יש לכבד את המשפחה בשעתם הקשה הזו.

ל'בחדרי חרדים' אמר עודה, "קראתי את הכתבה על הטרגדיה בעיתון וזה נגע ללבי. אני מקווה שיום אחד ביקורים כאלה יהיו מובנים מאליהם ולא יצדיקו כותרות".

איימן עודה איציק וייס ז"ל ניחום אבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד