כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
ליברמן זועם על המאמר ב'בחדרי'

"תוצאה של ההסתה מבית היוצר של דרעי"

ליברמן זועם על הטור שפורסם ב'בחדרי': "המאמר שהתפרסם בבחדרי חרדים הוא תוצאה ישירה והמשך לדברי ההסתה והגזענות"

"תוצאה של ההסתה מבית היוצר של דרעי"
אריה דרעי/אביגדור ליברמן צילום: הדס פרוש, פלאש 90

טור דעה שפרסם הפעיל הפוליטי אבשלום אוחיון באתר 'בחדרי חרדים', בו התייחס להסתה המגיעה מהציבור הרוסי כלפי הציבור החרדי, הביא לזעם מצדו של יו"ר ישראל ביתנו, חבר הכנסת אביגדור ליברמן.

ליברמן הגיב בחשבונות הטוויטר והפייסבוק שלו להם מאות אלפי עוקבים, וכתב: "המאמר שהתפרסם בחדרי חרדים בכותרת "הביאו את הוודקה והחזיר" הוא תוצאה ישירה והמשך לדברי ההסתה והגזענות, מבית היוצר של דרעי ושות' כלפי העולים מבריה"מ לשעבר".

הפוסטים שפירסם ליברמן למאות אלפי עוקביו. צילום: פייסבוק וטוויטר

בטור כתב אוחיון בין היתר כי, "העלייה הרוסית הביאה איתה לארץ את הוודקה, החזיר, ההתבוללות, ואכן חלקה גם שילמה ועד בית. אמנם, את הבית הם קיבלו על חשבוננו (סל הקליטה), אכן חלקם שירתו בצבא, אבל מה זה קשור? זה הבית שלי!".

עוד הוא כתב, "אצלי בבית אל תאמר לי מתי לשטוף כלים, מי ישטוף כלים, ואל תתארח אצלי ותאמר לי שמכיוון ששטפת כלים והצעת את מיטתך, מהיום אתה בעל הבית. לא. ממש לא. אתה אורח. אכן, יתכן שאורח רצוי, והעליה הרוסית היא רצויה, ובתנאי שתקבל את סדרי הבית", הוסיף.

אוחיון התייחס למצב הפוליטי ולהתערבות של ישראל ביתנו בנושאי דת, וכתב עוד במאמר הדעה שפרסם ב'בחדרי חרדים', ״כאן במדינה לא מוכרים חמץ בפסח, לא מוכרים חזיר כל השנה, אין תחב״צ בשבת, והמדינה מממנת לימוד תורה - לא אהבתם? מעדיפים קומוניזם? לא שללו מכם את האזרחות הקודמת!".

"אתם אורחים שגם תורמים, נמזוג לכם ודקה, רק אל תשתכרו ותזרקו אותנו מהבית״, ציין עוד כותב המכר שהוא מבהיר כי ״ אנחנו הבית. היינו לפניכם, קבענו כללים, כבדו אותם, ותיהנו. כאן לא ירדפו אתכם כי אתם יהודים, אבל כאן לא תרדפו אותנו כי אנו יהודים".

 

אביגדור ליברמן אריה דרעי רוסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד