י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

האטרקציה שכבשה את חיפה: חדר בריחה

ברוב המקרים, המילה "בריחה" אינה מעוררת בנו קונוטציות חיוביות, שכן היא משדרת תחושה של פחד או תבוסתנות. אבל יש מקום אחד שבו דווקא הבריחה משמעה ניצחון, והוא חדר בריחה

האטרקציה שכבשה את חיפה: חדר בריחה
חדר בריחה צילום: pixsabay

חדרי הבריחה בחיפה מוצעים לקהל הרחב ומזמינים את כולם ליהנות מחוויה משמעותית ומרתקת.

אז איך זה עובד?

לכל חדר יש נושא (קונספט) משלו הנע בין פנטסיה, מסתורין, בילוש או מצב כלשהו מחיי היום יום. לפני שאתם נכנסים אל החדר, מספרים לכם את הסיפור ומגייסים אתכם למשימה מיוחדת. למשל, אם בחרתם חדר בריחה בלש אמיתי, אתם תהפכו לסוכנים של ה-FBI שצריכים למצוא פצצה מוטמנת ברחבי ניו יורק, תוך שאתם פותרים שורה ארוכה של רמזים בדרך. לאחר ההסבר, מכניסים אתכם לחדר מיוחד (למעשה, מדובר בדרך כלל בכמה חדרים שיכולים לכלול גם מחסנים או מרתפים) שיש בו חידות ורמזים שיובילו אתכם אל המטרה הסופית, ואותם שאתם צריכים לפתור תוך 60 דקות. בדרך כלל, החדר מיועד למספר משתתפים הנע בין 2 ל-7. רצוי לבוא עם 3-4 משתתפים לכל הפחות, על מנת שתוכלו לחלק ביניכם את העבודה ולפתור את כל הרמזים במהירות.

חדרים מכל מיני סוגים

מלבד חדר בריחה בלש אמיתי, קיימים חדרי בריחה שונים ומגוונים, בהתאם לקונספט שאתם אוהבים. כך למשל, חדר בריחה שר הטבעות לוקח אתכם לעולם שלם של פנטזיה ודמיון. אתם צריכים למצוא את הטבעת שכישף אדון האופל, להשמיד אותה ולהציל את העולם. אם אתם אוהבים חדרי בריחה מפחידים, חדר בריחה המסור הוא החדר המושלם עבורכם. בחדר זה יש לכם 60 דקות לברוח מפסיכופט המאיים לרצוח אתכם, אחרת גורלכם לא יהיה נעים. ואם אתם רוצים לנסות את מזלכם ולברוח מהכלא, נסו את חדר בריחה סוכן 007, שבו אתם הופכים לסוכני MI-6 של הביון הבריטי הנשלחים לכלא בצפון קוריאה. לא יודעים באיזה חדר לבחור? אתם לא חייבים. כי כשיש לכם רק שעה לכל חדר, תוכלו לנסות 2-3 חדרים ביום, ואולי אף יותר.

החדר שמתאים לכולם

חדרי בריחה מתאימים לכל מי שאוהב לפתור חידות, מכל המגזרים. חדרי בריחה לחרדים בחיפה מתאימים גם לשומרי מסורת שאינם מוכנים לוותר על בילוי מושלם. מעבר לכך, אנשי המגזר החרדי רגילים לפתור חידות ולחשוב על סוגיות במהלך הלימוד המשותף בישיבות. הם יודעים לעבוד יחד ויוכלו לפתור את כל הרמזים במהירות, ולצאת מהחדר לפני הזמן שהוקצב להם. נוסף על כך, חדרי הבריחה מותאמים בדרך כלל לשומרי המסורת המקפידים לשמור על מצוות כמו צניעות. מתוך המגוון הרחב של חדרי הבריחה, ניתן לבחור את החדר ש"מדבר" אליכם יותר מכול.

חוגגים בר/בת מצווה ובורחים

חדרי הבריחה נועדו לציון אירועים פרטיים מכל הסוגים. בר/בת מצווה בחדר בריחה הוא אחד הרעיונות המקוריים יותר הקיימים היום. אם אתם רוצים לעשות משהו מיוחד לחתן או לכלת השמחה, קחו אותם לחדר בריחה. מעבר לכך, מדובר באירוע שאפשר בהחלט לעשות בהפרדה מלאה. תוכלו לארגן יום של חברות טובות החוגגות בת מצווה ובורחות, ויום של חברים טובים שמבלים ביחד בחדר המופלא.

הולכים מהקל אל הכבד

בדומה ללימוד, גם בחדר בריחה אפשר ללכת מהקל אל הכבד. אם אתם מגיעים עם אנשים שמעולם לא היו בחדר בריחה, אפשר לנסות אתם חדר בריחה למתחילים. כך, הם יוכלו ללמוד על התנהלותו של חדר בריחה, על מסיחים שנועדו לבלבל וגם על מגירות נפתחות שהם לא ציפו להם. לאחר שרואים שכולם שולטים פחות או יותר בעניינים, אפשר לעבור לחדרי בריחה למנוסים ומתקדמים ולאתגר את כולם בחדר קשה במיוחד.

מחפשים חדרי בריחה שישאירו אתכם ללא מילים? כנסו לאתר https://www.questroom.co.il

חדר בריחה חיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד