י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
שבוע אחרי > תיעוד דרמטי חדש

הגויה נתנה מחסה לחרדי שניצל מפיגוע הירי "פחדתי מאוד" • צפו

שבוע אחרי אסון הירי בג'רזי סיטי, נחשף תיעוד חדש של תושבת הרחוב המתגוררת בסמוך למרכול, בו נראים השוטרים יורים לעבר המחבלים. היא מספרת כיצד סיעה לחרדי שנפצע ונכנס לחצרה מדמם בבטנו: "פחדתי מאד, שמענו כמו מכונת ירי, הייתי בטראומה. עפו כדורים בלי הפסקה"

הגויה נתנה מחסה לחרדי שניצל מפיגוע הירי "פחדתי מאוד" • צפו
גויים נתנו מחסה לחרדי שניצל מפיגוע הירי בג'רזי סיטי צילום: צילום מסך

אנייה ביי, אשה לא יהודיה שמתגוררת בסמוך מאד למרכול בג'רזי סיטי, סיפרה מה עבר עליה, ועל העזרה שנתנה לחרדי שנפצע במרכול בג'רזי סיטי ביום שלישי שעבר, שם נרצחו שני חרדים ושוטר, ועובד מקומי לא יהודי שעזר לאותו חרדי הפצוע לברוח, אך נורה בעצמו לפני שהצליח לברוח.

אנייה סיפרה לסוכנות הידיעות AP: "פחדתי מאד, שמענו כמו מכונת ירי, הייתי בטראומה, ראיתי יהודי מדמם מהבטן מגיע מעבר לגדר, מישהו פתח את הדלת של הבנין והוא נכנס פנימה, אני נכנסתי אחריו, סגרתי את הדלת, היינו שם ארבעה אנשים, כל הזמן הזה עפו שם כדורים בלי הפסקה".

לאחר מכן צייצה אנייה בטוויטר, "הירי בג'רסי סיטי, הדבר הכי מפחיד שחוויתי בחיי". ופרסמה תיעוד של הירי מצד השוטרים לעבר המרכול. בציוץ נוסף היא כתבה, "זה מהירי בג'רסי סיטי, אני עדיין לא חזרתי לעצמי, אבל הבחור היהודי שעזרתי לו נראה בסדר".

אנייה הוסיפה בחשבון הפייסבוק שלה וכתבה, "מי חשב אי פעם שאני אהפוך לגיבורה על שעשיתי משהו שאני עושה בלי לחשוב לפעמים. צריך לעזור למישהו שנזקק".

 

גרזי סיטי הטבח במרכול החרדי בג'רזי סיטי פיגוע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד