כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
שינוי כיוון בקמפיין

מתערבים בקרב בליכוד: בש"ס משנים את סיסמת הבחירות

בש"ס מעלים מחר קמפיין בחירות חדש ומעדכנים את סיסמת הבחירות "אריה צריך ביבי חזק" | מדובר בעצם בסוג של התערבות בקרב שמנהל נתניהו בתוך 'הליכוד' מול גדעון סער שמאתגר אותו מבפנים | דרעי: "דווקא בתקופה זו בה מנסים לערער על נתניהו כמנהיג גוש הימין ומועמדו לראשות הממשלה"

מתערבים בקרב בליכוד: בש"ס משנים את סיסמת הבחירות
הקמפיין של ש"ס בחוצות המדינה צילום: יח"צ

שבוע לפתיחת מערכת הבחירות השלישיות ובצל הקרב המתלהט בתוך 'הליכוד', בסיעת ש"ס מגבים את ראש הממשלה בקרב שלו מול חבר הכנסת גדעון סער ומשנים את קמפיין הבחירות.

בקמפיין שיעלה מחר (חמישי) בחוצות המדינה תוצג הסיסמה העדכנית "אריה צריך ביבי חזק – שומרים על גוש הימין".

לצד זאת, יושב ראש התנועה השר אריה דרעי, יוצא במתקפה כנגד גדעון סער, כשהוא טוען כי נתניהו הוא המועמד היחיד שיכול ללכד את גוש הימין.

לדברי דרעי, "דווקא בתקופה זו בה מנסים לערער על נתניהו כמנהיג גוש הימין ומועמדו לראשות הממשלה, חשוב לנו להפגין תמיכה פומבית וחיזוק לראש הממשלה. לאחר הצלחת הבלוק שמנע הקמת ממשלת שמאל, חשוב להמשיך ולתמוך בנתניהו, כמועמד היחיד שיכול ללכד את כל מפלגות הימין ולהובילו לניצחון בעזרת השם".

בש"ס ממשיכים בקו בו נקטו במערכת הבחירות החולפת וזו שקדמה לה, שהם נצמדו לראש הממשלה ולימין, כאשר דרעי מציין גם לקראת הסבב השלישי כי "רק דרך חיזוק גוש הימין והצבעה לש"ס - שהיא עמוד השדרה של המחנה כולו, נוכל לשמור על גוש ימין חזק ומאוחד".

במחנה גדעון סער הגיבו לשר אריה דרעי וצייצו: "דרעי צריך ביבי חזק. הליכוד צריך סער חזק".

אריה דרעי קמפיין בחירות תנועת ש"ס בנימין נתניהו גדעון סער פריימריז לראשות הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד