ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
השיירה כבר היתה בעיר

מאות בני ברקים המתינו לביבי: אבל הביקור בוטל ברגע האחרון

אכזבה נרשמת הערב בבני ברק, לאחר שמאות צעירים זרמו לרחוב עוזיאל, לאחר ששמעו על בואו של ראש ממשלת ישראל לביקור אצל הגר"מ מאזוז, אלא שלאחר שהשיירה כבר נכנסה לבני ברק, היא עזבה דרך היציאה לכביש 4 | "רצתי לתפוס מקום טוב והתאכזבתי שהביקור בוטל"

מאות בני ברקים המתינו לביבי: אבל הביקור בוטל ברגע האחרון
שיירת ראש הממשלה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אכזבה הערב (רביעי) בבני ברק: לאור הפרסומים על בואו של ראש הממשלה ויו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו לביקור במעונו של ראש ישיבת כסא רחמים הגר"מ מאזוז, בכדי לקבל את ברכתו ותמיכתו לקראת ההתמודדות על ראשות 'הליכוד', הגיעו מאות בחורי ישיבה לרחוב עוזיאל, בכדי לצפות בהגעתו של ראש הממשלה.

כזכור, מוקדם יותר הערב, פרסמנו כי ראש הממשלה נתניהו, צפוי להגיע בשעות הערב המאוחרות אל ביתו של ראש הישיבה, כחלק ממסע הבחירות שלו ברחבי הארץ, לאחר שני כנסים הערב ברמת גן ובפתח תקווה.

מי שתיווך כדי שהביקור ייצא אל הפועל הוא חבר הכנסת שלמה קרעי, מקום 24 בליכוד, המקורב לרב מאזוז ולראש הממשלה.

הביקור היה חלק מבקשת תמיכה בנתניהו לראשות 'הליכוד', שכן רבים מתלמידיו של הרב מאזוז, הם חברי ליכוד.

מחסומים ומאבטחים נפרסו סביב ביתו של הרב מאזוז, בכדי ליצור שטח סטרילי לשיירת ראש הממשלה, אולם למרבה האכזבה הביקור בוטל, למרות שחבר הכנסת קרעי כבר נכח בבית הגר"מ מאזוז.

יצוין כי שיירת ראש הממשלה היתה כבר בבני ברק, היא נצפתה יורדת מגשר קוקה קולה לכיוון רחוב השומר בבני ברק, אולם השיירה פנתה שמאלה לכיוון כביש 4 בדרכה חזרה למעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים.

אחד הנוכחים במקום סיפר ל'בחדרי חרדים': "מיד כששמעתי על בואו של ביבי, רצתי לתפוס מקום טוב כדי שאוכל לראות אותו פעם מקרוב ולא רק בתמונות, אבל לאכזבתי ולאכזבת עוד מאות שבאו לראות את ראש הממשלה ושיירת הכבוד שלו, הביקור בוטל".

 

בנימין נתניהו הרב מאזוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד