כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
דווקא עכשיו

הזדמנות שלא תחזור לחופשה מפנקת בפראג

רגע לפני החורף הכבד – זמן טוב לנצל את מזג האוויר ומבצעי הטיסות החד-פעמיים, ולארוז לחופשה מפנקת בבירת צ'כיה

הזדמנות שלא תחזור לחופשה מפנקת בפראג
מלון קינג דיוויד - פראג צילום: באדיבות המצלם

חלון הזמן הנוכחי של תחילת החורף הוא "בין לבין". בין הסתיו לחורף האמיתי. בין מזג האוויר הנעים לטמפרטורות המקפיאות. מבחינה תיירותית נחשבת עונה זו לרגועה יחסית, כשחופשות החגים אך הסתיימו ותיירות החורף תתחיל לפעול רק לקראת ינואר.

בכל הקשור לאירופה, הנתונים הללו יוצרים תנאים מושלמים לנופשים שחושבים מחוץ לקופסא. המחירים בתקופה זו זולים, מזג האוויר עדיין נוח וגם הטיסות זולות במיוחד בתקופה זו.

כך לדוגמא יצאה אלעל בימים האחרונים במצעים חסרי תקדים על טיסות, הכוללים טיסות בתשלום נקודות בלבד (למעט מיסים). מדובר בטיסות למגוון יעדים נבחרים באירופה, ביניהם בירות התיירות של אירופה.

יצוין כי המבצע כולל גם טיסות לפראג, שהפכה ליעד פופולרי במיוחד עבור הציבור החרדי, תודות לאתרים ההיסטורים-יהודיים המגוונים בעיר ובית המלון המהודר קינג דייויד הפועל בעיר.

כידוע, המלון קנה לעצמו בשנים האחרונות מקום של כבוד ברשימת יעדי הנופש הנחשקים של הציבור החרדי מעבר לים. עצם קיומו של מלון הנמצא תחת השגחה מהודרת ומתנהל ע"פ כל גדרי ההלכה באחת הערים המתויירות בעולם – אינו דבר מובן מאליו עבור ציבור שומרי התורה.

בנוסף, במלון מתקיימים גם 3 מנייני תפילה בכל יום, זאת לצד קיומו של מקוה טהרה לגברים ולנשים ע"פ כל דקדוקי ההלכה.

בית המלון שוכן במרכזה של העיר, בקרבת מקום לאתרי התיירות הפופולריים, כמו הרובע היהודי, בית הכנסת אלטנוישול וקברו של המהר"ל.

כאמור, טיסות לפראג ניתן למצוא בימים אלו במחירים זולים במיוחד, ולהנות מחבילת נופש הכוללת מלון מהודר ואתרי תיירות עוצרי נשימה בקרבת מקום ובמזג אוויר נוח.

קישור ישיר לאתר המלון: Www.hotelkingdavid.cz

 

קינג דיויד פראג חופשה חופשה בחו"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד