כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הקטל בדרכים • צפו

עצוב: יצא מרכבו בשולי הדרך ונדרס אל מותו

גבר כבן 60 נדרס למוות בכביש 79 בסמוך לצומת סומך בשעה שיצא מרכבו בשולי הדרך • נהגת הרכב נפגעה באורח קל ופונתה לביה"ח

עצוב: יצא מרכבו בשולי הדרך ונדרס אל מותו
זירת התאונה הקשה צילום: דוברות מד"א

הבוקר (חמישי), מעט לפני השעה 8:00, נפגע אדם כבן 60 בכביש 79 מביר אל מכסור לכיון צומת המוביל. חובשים ופראמדיקים של מד"א וכונני איחוד הצלה העניקו טיפול רפואי לפצוע, אך לאחר זמן קצר נקבע מותו.

שוטרי משטרת ישראל הוזעקו לזירת התאונה, חסמו את הכביש והם מכווינים את התנועה במקום. בוחני תאונות דרכים חוקרים את נסיבות קרות התאונה. צוותי זק"א במקום.

פראמדיק מד"א רכוב על אופנוע, אסף חן, סיפר: "סמוך לחלקו האחורי של רכב שעמד בשולי הכביש שכב הפצוע, גבר כבן 60 כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד".

"ביצענו בדיקות רפואיות על מנת להעניק לו טיפול רפואי אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. נהגת הרכב בשנות ה-30 שנפגעה באורח קל נבדקה במקום ופונתה להמשך טיפול בבית חולים".

משה אויערבאך, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בהולך רגל שסבל מפגיעה רב מערכתית וללא רוח חיים. עוברי אורח סיפרו כי הוא יצא מרכבו ונפגע מרכב חולף. נהגת הרכב שמעורב בתאונה נפצעה קל".

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה שבים ומזכירים כי מומלץ ככל האפשר להימנע מעצירה בשולי הדרך. עצירה בשול גורמת למרבה הצער לתאונות קשות וקטלניות.

שוליים תאונה קטלנית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד