י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

רבני העיר ב"ב קבעו את המזוזות במשרדים החדשים של ארגון 'זק"א – ת"א' בבני ברק

רבני העיר הגאון הרב חיים יצחק לנדאו והגאון הרב שבח צבי רוזנבלט הגיעו למשרדי העמותה ברח' בעלז בבני ברק, קבעו מזוזות בפתחי הדלתות וערכו שולחן לחיים * מי שעוד התכבד לקבוע מזוזה הוא ראש העיר בני ברק הרב אברהם רובינשטיין * רבני העיר נשאו דברים על חשיבות המשימה הקדושה של חסד של אמת וציינו את העובדה שהארגון צועד לאורם של רבני הלכה ובראשם רב הארגון הנודע בשערים כבר סמכא בתחום הגר"י רוז'ה

רבני העיר ב"ב קבעו את המזוזות במשרדים החדשים של ארגון 'זק"א – ת"א' בבני ברק
קביעת מזוזה במשרדים החדשים צילום: יח"צ

במעמד מרשים קבעו רבני העיר בני ברק מזוזות במשרדים החדשים של ארגון זק"א תל אביב והביעו את הוקרתם ותמיכתם בארגון המנוהל על פי ההלכה ומונחה על ידי רבנים בראשם רב הארגון הרב יעקב רוז'ה, רב העיר בת ים וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל.

באירוע השתתפו ראשי זק"א תל אביב, המנכ"ל הרב צבי חסיד, מפקד זק"א חיים נוגלבלט והקמב"ץ יחיאל גולדמן חברי מועצת העיר הרב יעקב זכריהו והרב ישראל בן ששון, מייסדי הארגון הרב חיים רכניצר, הרב חיים לורבר וירמי נוילנדר.

רבני העיר הגאון הרב חיים יצחק לנדאו והגאון הרב שבח צבי רוזנבלט הגיעו למשרדי העמותה ברח' בעלז בבני ברק, קבעו מזוזות בפתחי הדלתות וערכו שולחן לחיים, בו האזינו בקשב למהותו של הארגון וייחודו בסקירה על מגוון הפעולות של המתנדבים. הם ציינו כי מלבד הפעילות החשובה סביב השעון למען השמירה על כבוד המת, מפעיל הארגון יחידת הג'יפים לאיתור חילוץ והצלה פרויקט ייחודי לאיסוף תרופות ומוצרי סיעוד הנותר בבתי נפטרים ומחולק לנזקקים .

מי שעוד התכבד לקבוע מזוזה הוא ראש העיר בני ברק הרב אברהם רובינשטיין שבירך את הארגון על הבית החדש שכולנו תפילה שייצאו ממנו דברים משמחים.

רבני העיר נשאו דברים על חשיבות המשימה הקדושה של חסד של אמת, המצווה היחידה שיש בה דין אונן הפטור מכל המצוות כדי לתת כבוד למת "אתם שליחי הציבור שעושים את המלאכה בשירות כולם".

הרבנים ציינו את העובדה שהארגון צועד לאורם של רבני הלכה ובראשם רב הארגון הנודע בשערים כבר סמכא בתחום הגר"י רוז'ה.

זק"א יעקב רוז'ה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד