י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

איזה דוד מתאים לי? טופ דודים מסביר

איזה דוד יתאים לי אם אני מתגורר בגפי? אילו סוגי דודי שמש יתאימו למשפחה בת 5 נפשות? כל המידע על דודים חשמליים ודודי שמש בפורטל טופ דודים, מידע מרוכז לצרכן הדודים החכם. בואו נדבר על אמצעי החימום הנפוץ ביותר בארץ ישראל

איזה דוד מתאים לי? טופ דודים מסביר
דוד שמש צילום: pixsabay

איזה דוד יתאים לי אם אני מתגורר בגפי? אילו סוגי דודי שמש יתאימו למשפחה בת 5 נפשות? כל המידע על דודים חשמליים ודודי שמש בפורטל טופ דודים, מידע מרוכז לצרכן הדודים החכם. בואו נדבר על אמצעי החימום הנפוץ ביותר בארץ ישראל.

ישראל היא מדינה חמה, זה לא חדש. לכן, כמעט בכל בית ודירה ניתן לראות דודי שמש מותקנים על גגות הבתים. יחד עם דודי שמש כמעט בכל בית, בהחלט אפשר להיקל גם בדודים חשמליים המוקנים למשל בדירות תל אביביות רבות ובבתים אחרים. אז איזה דוד שמש יתאים לי, בהנחה שאני מתגורר לבדי בדירה? לרוב, אנשים יחידים בהחלט יכולים להסתפק בדוד שמש של 60 ליטר. יחד עם זאת, תמיד כדאי לקחת בחשבון שימוש נוסף במים.

איך בוחרים גודל דוד לבית?

באופן ממוצע, בדרך כלל אדם צורך בין 30 ל-45 ליטרים של מים במהלך היממה. אם עושים חישוב קל, דוד שמש 150 ליטר בהחלט יתאים למשפחה בת 5 נפשות (הורים ו-3 ילדים). דוד 150 ליטר יתאים למשפחה בינונית, ובהחלט מומלץ להתקין דודי שמש גדולים יותר במקרים של משפחות מרובות ילדים. למידע נוסף על דוד 150 ליטר לחצו כאן.

פורטל דודי שמש – טופ דודים, מרכז עבורכם מידע רב ויקר ערך הן לגבי התקנת דודי שמש והן לגבי סוגי דודים. תוכלו לרכוש דוד 170 ליטר, דוד שמש 200 ליטר וגדולים יותר. במידה ויש להתקין דוד במלונות או במקומות תעשייתיים, רבים בוחרים גם בהתקנת דוד 300 ליטר.

איזה דוד מתאים לי ולבית?

איזה גודל דוד אני צריך ומה המחירים? באופן כללי, מחירי דוד נעים בין 800 ₪ ל-1,500 ₪. המחירים לרוב אינם גבוהים, אך יש לקחת בחשבון גם את העלות של ההתקנה ואת העלות של הקולטנים. יחד עם אלו, כדאי לזכור כי ההתקנה היא מלאכה שעשויה להיות או מאוד פשוטה או מאוד מורכבת.

מה ז"א? מאוד פשוט, אם מדובר בגג מאוד רעוע או אפילו מסוכן, עלות ההתקנה תהיה יקרה יותר, היות וההתקנה עצמה תהיה גם היא מורכבת יותר. דודים בנויים ממספר חלקים, ולרוב הבנייה של דודי שמש אינה מורכבת. כפועל יוצא מכך שהבנייה של דודים יחסית פשוטה, עלות התיקונים בד"כ לא תהיה גבוהה מדי.

פורטל דודי שמש ומידע טכני – טופ דודים

בעוד שאנשים רבים מעדיפים לנסות לתקן דודים בעצמם, אנחנו כאן בכדי להזכיר כי מדובר בתיקון שעשוי להיות גם מסוכן. שימו לב, דודים הם היכן שחשמל ומים נפגשים, כך שאתם צריכים להיזהר.

דרך פורטל טופ דודים תוכלו להתעדכן בסוגי הדודים הקיימים, תוכלו לאתר אנשי מקצוע לתיקון דודים ועוד. אנחנו מזמינים אתכם ליהנות מצרכנות חכמה, לדעת בדיוק מה אתם צריכים. לא בטוחים איזה סוג דוד שמש אתם צריכים עדיין? אנחנו מזמינים אתכם להתייעץ עם אנשי מקצוע המובילים בתחומם, אותם תאתרו דרך טופ דודים – הפורטל הגדול לדודי שמש.

דוד שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד