י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"הסתיים בנס ללא נפגעים"

שני נהגים באשדוד נתפסו נוהגים תחת אלכוהול

בתום חקירת המשטרה, בעקבות שני אירועים בהם נתפסו השבוע נהגים בעיר אשדוד כשהם בהשפעת אלכוהול גבוהה, מוגש נגדם כתב אישום לבית המשפט. "בנס מעשיהם הסתיימו ללא נפגעים בנפש", נמסר מהמשטרה

שני נהגים באשדוד נתפסו נוהגים תחת אלכוהול
נהיגה בשכרות. אילוסטרציה צילום: pixabay

כתב אישום הוגש אתמול (רביעי) בבית משפט לתעבורה כנגד תושב אשדוד (50) שנעצר ביום שלישי השבוע לאחר שהתקבל דיווח במשטרה אודותיו כי התנגש ברכבו של עובר אורח ובמשאבת הדלק באחת מתחנות הדלק בעיר. מעט לאחר השעה שתיים לפנות בוקר, נמסר למשטרה על המקרה האמור.

צוות שוטרי סיור שהגיע למקום איתר את הרכב החשוד ואת הנהג במבנה ארעי סמוך. בדיקת "נשיפון" שנערכה לנהג הראתה כי רמת האלכוהול גבוהה- 1,010 מיקרוגרם. הוא עוכב לחקירה בפני בוחני התנועה ובסיומה נכלא. אתמול, בתום דיון בו הוגש כתב האישום, הורה בית המשפט על הארכת מעצרו בשלב זה ביממה נוספת.

כתב אישום נוסף צפוי להיות מוגש היום (חמישי) כנגד תושב אשדוד (46) החשוד בנהיגה בשכרות גבוהה לאחר שגם לגביו התקבל דיווח ביום שלישי בשעות הצהריים כי רכב בו נהג החשוד מזגזג במהלך נסיעתו, נוסע נגד כיוון התנועה ומסכן את משתמשי הדרך.

צוות שוטרים שהוזעק לאירוע איתר את הרכב לאחר שנעצר ברחוב שלמה המלך בעיר בסיוע אזרח ערני ומצא את הנהג כשהוא בהשפעה גבוהה מאוד של אלכוהול עד כדי שלא הצליח כמעט לעמוד מחוץ לרכב ונזקק לסיועם של השוטרים שהובילו אותו אל ניידת המשטרה.

ברכבו אותר בקבוק כמעט ריק לחלוטין שהכיל משקה אלכוהולי והנהג החשוד הועבר גם הוא לחקירה בפני בוחני התנועה. אתמול הוארך מעצרו ביממה נוספת. ערר שהוגש כבר אתמול ע"י סנגורו, נדחה בבית המשפט המחוזי שהותיר את הארכת המעצר על-כנה.

אשדוד נהיגה בשכרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד