י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
פרצה בבכי

הערעור נדחה: נעמה תרצה שבע וחצי שנות מאסר בכלא הרוסי

דרמה בינלאומית: הישראלית נעמה יששכר שעומדת למשפט ברוסיה לאחר שנתפסה כשברשותה 9.5 גרם חשיש, הגיע היום לבית המשפט כדי לערער על העונש שנגזר עליה. בית המשפט הרוסי דחה את ערעורה וגזר הדין נותר בעינו • "הרשעה תהרוס את כל הטוב שבניתי בחיים"

הערעור נדחה: נעמה תרצה שבע וחצי שנות מאסר בכלא הרוסי
הפגנה למען שחרורה של נעמה צילום: Tomer Neuberg/Flash90

לפני זמן קצר הסתיים הדיון בבית המשפט ברוסיה בנוגע לערעורה של הישראלית נעמה יששכר שנתפסה עם כמות קטנה של סם בשדה התעופה במדינה. 

הוריה ומשפחתה נמצאים במקום וכן כלי תקשורת רבים מרוסיה ומישראל מסקרים את הדיון שבסיומו פרצה נעמה בבכי.

"הרשעה תהרוס את כל הטוב שבניתי בחיים בגלל פשע שלא עשיתי" אמרה לפני זמן קצר (חמישי) נעמה יששכר בת 26, שנעצרה לפני כחצי שנה ברוסיה ונידונה למאסר של שבע שנים וחצי ברוסיה, לאחר שהואשמה בהברחת 9.5 גרם חשיש.

מדובר בערעור שהגישה נעמה על הרשעתה, במהלכו טענה כי לא שמה את הסם בתיק ולא ידעה על קיומו: "אני מבקשת מבית המשפט להחזיר את הצדק, להפוך את ההחלטה על ההרשעה ולהורות על שחרורי מהכלא" אמרה לפני שעה קלה יששכר לשופט. בתום הדיון, בית המשפט ברוסיה דחה את הערעור של נעמה יששכר והיא צפויה לרצות שבע וחצי שנות מאסר בבית כלא רוסי.

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם אמה של נעמה יששכר בטלפון ואמר לה: "חרף האכזבה מהחלטת בית המשפט - אני לא מוותר. אמשיך לפעול בכל דרך כדי להשיב את נעמה הביתה".

שר החוץ ישראל כ"ץ הגיב ואמר: "למרות ההחלטה המאכזבת של בית המשפט ברוסיה, נמשיך לפעול בכל העוצמה לשחרורה של נעמה והחזרתה הביתה לחיק משפחתה. משרד החוץ ימשיך ללוות ולסייע לנעמה ומשפחתה בכל הערוצים".

‏עורכי דינה של נעמה יששכר מחכים לקבל את גזר הדיו וללמוד אותו. לאחר מכן יחליטו על המשך צעדיהם. נותרו עוד שתי ערכאות ערעור נוספות - בית משפט לערעורים ובית המשפט העליון. כמו כן פוטין יכול להחליט לתת חנינה.

נעמה יששכר רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד