ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"מסע להנהגת המדינה"

איילת שקד הכריעה: ממשיכה לרוץ עם בנט

נפתלי בנט ואיילת שקד עושים זאת שוב. השניים החליטה על ריצה משותפת עצמאית בבחירות השלישיות והגורליות שכולם מגדירים אותן כמכריעות. שקד: "הימין החדש היא התנועה היחידה שפועלת לעצור את המחנאות, תסיים את הפלגנות, לקבל את האחר, את השונה"

איילת שקד הכריעה: ממשיכה לרוץ עם בנט
נפתלי בנט צילום: תומר נויברג, פלאש 90

אחרי אינספור התלבטויות והצעות מפתות, חברת הכנסת איילת שקד, החליטה לרוץ גם בבחירות אלה, יחד עם שותפה הפוליטי שר הביטחון נפתלי בנט.

"אנחנו לעולם לא מוותרים! חבריי, אני יוצאת לדרך הערב ביחד עם חברי, נפתלי בנט, למערכה לניצחון גדול של הימין החדש - ימין ביצועיסט, מאחד, אופטימי ושורשי", כך הודיעה שקד, והוסיפה כי זהו "מסע להנהגת המדינה!".

"אני מזמינה אתכם, את עם ישראל האהוב, את חבריי בציונות הדתית ובימין האידיאולוגי, להצטרך אלינו!".

שרת המשפטים לשעבר שקד סיפרה: "עשיתי פגישות רבות גם עם אנשים במחנה שלי וגם עם אנשים במחנה אחר, כדי להבין כיצד אנחנו כמדינה חוזרים מהבחירות הללו חזקים ומאוחדים, כיצד עוצרים את השנאה, את הפלגנות, את הפסילות האישיות, את הפסילות המגזריות, הגעתי למסקנה אחת: הימין החדש היא התנועה היחידה שפועלת לעצור את המחנאות,
תסיים את הפלגנות, לקבל את האחר, את השונה".

לדבריה, "אני רוצה להמשיך להשפיע כאן כי צריך מנהיגים בישראל ולא רק פוליטיקאים, מנהיגים שיש להם את היכולת לראות חזון ולחשוב על האהבה שלנו למדינה שלנו, מנהיגות מלכדת".

החמיאה לשותפה, "אני מאמינה שבכוח שלי ושל נפתלי ושל רשימת הימין החדש להיות המקום של האנשים הטובים בישראל, איחוד של אלה שתורמים לחברה למדינה לכלכלה, לעתיד שלנו. הימין החדש הוא המקום של האנשים הטובים ואני מאמינה שיש מאות אלפים כאלה".

כזכור, בימים האחרונים פורסם כי איילת שקד שקלה להתמודד בפריימריז על ראשות 'הבית היהודי', בכדי להדיח את היו"ר המכהן שר החינוך הרב רפי פרץ, כאשר מי שדחף זאת, היה שר התחבורה בצלאל סמוטריץ'. אולם כאמור, שקד החליטה גם בבחירות אלה להישאר בימין החדש.

על פי הסיכום בין בנט לשקד, הוא יהיה יושב ראש ויבחר ראשון את התיק שיוצע למפלגה בהסכם הקואליציוני והיא תהיה השרה השנייה, עם זאת סוכם כי שניהם יקבלו תיק בכיר באופן זהה.

מפלגת הימין החדש איילת שקד נפתלי בנט בחירות לכנסת ה-23 בחירות 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד