ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
השכנים של משפחת וייס

טרגדיה מחרידה: הבחור החשוב חיים אהרן זק"ש ז"ל בן ה-15

שבר על שבר ברחוב יהודית בבני ברק: הבחור החשוב חיים אהרן זק"ש ז"ל בן ה-15, מגדולי המתמידים בישיבת 'תפארת מרדכי' בבני ברק נפטר הערב בפתע פתאום, לאחר שהתמוטט על מדרגות בית הכנסת הסמוך לישיבתו | הוריו של איציק וייס ז"ל, מתגוררים בשכנות אליו - דלת מול דלת

טרגדיה מחרידה: הבחור החשוב חיים אהרן זק"ש ז"ל בן ה-15
הבחור חיים אהרן זק"ש ז"ל צילום: באדיבות המצלם

טרגדיה קשה ומחרידה: הבחור הצעיר חיים אהרן זק"ש ז"ל, תלמיד ישיבת 'תפארת מרדכי' בבני ברק, נפטר באופן פתאומי הערב על מדרגות הישיבה ברחוב הרב עוזיאל בבני ברק והוא בן 15 בפטירתו.

הערב בשעה 20:06 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן, על נער שנפל מגובה של כארבעה מטרים, במדרגות בית הכנסת 'היכל משה' הסמוך לישיבה.

חובשים ופראמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה, ולאחר שחזר הדופק פינו אותו לבית החולים במצב קשה, כשהוא מחוסר הכרה ומונשם. בבית החולים נלחמו על חייו, אך הוא השיב את נשמתו ליוצרה.

הוא נולד בבני ברק ביום י"ז אייר תשס"ד, להוריו האברך החשוב הרב הגאון רבי יונתן זק"ש, בנו של הרב זק"ש משכונת הר נוף בירושלים ולאמו מרת חיה שלווה שתחי', לבית משפחת הגאון רבי אביגדור לוי בוקוב, מרבני הקהילות החרדיות ביוהנסבורג בדרום אפריקה.

חיים אהרן ז"ל למד בילדותו בתלמוד תורה בזכרון מאיר בבני ברק, הוא נודע כתלמיד מצטיין בישיבה לצעירים החשובה 'תפארת מרדכי', שם היה תלמיד חביב למורו ורבו ראש הישיבה הגאון רבי יאיר שלמה זק"ש.

חבריו מספרים ל'בחדרי חרדים' על "חיים אהרן שהיה בחור מתמיד עצום ובעל כישרון מיוחד, שאהב ללמוד כל העת. תמיד היה מחייך לכל אדם, פרח של בחור".

מדובר בטרגדיה בלתי נתפסת, שכן המשפחה מתגוררת דלת מול דלת של משפחת וייס ברחוב יהודית בבני ברק, שבנם האברך ר' איציק ז"ל נפטר בתוך השבעה על בנו הפעוט ישראל ז"ל ביום ראשון השבוע.

הלוויתו יצאה בשעה 01:00 בלילה מבנין הישיבה ברחוב עוזיאל, לעבר בית העלמין סגולה בפתח תקווה, שם נטמן, לקול בכיים של בני המשפחה וחבריו ההמומים.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

איציק וייס ז"ל ישיבת תפארת מרדכי חיים אהרן זק"ש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד