י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
המארחת טוענת "לשב"כ מותר"

חילול שבת בעיר החרדית בגלל בואו של ביבי נתניהו: "ממש בושה"

כשבוע לאחר הגעתו של ראש הממשלה נתניהו לעיר בית שמש במוצ"ש האחרון, מתברר כי הגעתו גרמה לחילול שבת, כאשר עובדים יהודיים פרסו מחסומים והקימו אוהל מתחת לביתה של הח"כית המארחת שטוענת כי לשב"כ מותר וכי היא בעצמה שומרת שבת | התושב הזועם מספר

חילול שבת בעיר החרדית בגלל בואו של ביבי נתניהו: "ממש בושה"
נתניהו מוקף במאבטחים. אילוסטרציה צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

הפריימריז של נתניהו לראשות 'הליכוד' דוחים את השבת? במוצ"ש שעבר - פרשת וישלח, הגיע ראש הממשלה בנימין נתניהו ובכירי שרי 'הליכוד' לביתה של חברת הכנסת קטי שטרית המתגוררת בעיר בית שמש, לשם פתיחת קמפיין הבחירות לראשות התנועה מול גדעון סער, אלא שמסתבר כי ההכנות להגעתו היו כרוכות בחילול שבת. 

את הדברים חושפת הבוקר (שישי) העיתונאית סימה קדמון בטורה השבועי ב'ידיעות אחרונות'.

"והנה סיפור שסיפר לי השבוע תושב בית־שמש, נקרא לו מ." כותבת קדמון.

"אני בן אדם מסורתי. אני הולך לבית כנסת. ביום שישי לפני שבוע, בדרכי להתפלל, אני רואה בכניסה לרחוב האגם שני מאבטחים. אמרו לי שביבי צריך להגיע, כי יש פריימריז".

על פי גרסתו: "ביום שבת, ב־12:30 בצהריים, בדרכי שוב לבית הכנסת, אני רואה משאיות שפורקות מחסומים, גנרטור, מלגזה ושמתחילים להקים אוהל ברחבה לפני ביתה של חברת הכנסת קטי שטרית. הרכבים שלה הוצאו מהחניה, וכ־20 פועלים עובדים מול עיניהם של האנשים שהולכים לבית הכנסת. וכל זה נעשה במהלך כל השבת, עם פועלים יהודים שדיברו ביניהם עברית ועם חברת הפקות מקומית".

"יש באזור שלושה בתי כנסת. המתפללים שעברו שם כעסו. זו הייתה ממש בושה. לבנות בשבת רק לצורכי כנס בחירות של ביבי בביתה של שטרית, שהבן שלה הוא סגן ראש העיר וכשמדובר בעיר שרובה חרדית?", תוהה המסורתי ששוחח עם העיתונאית.

סימה קדמון מפרסמת ב'ידיעות אחרונות', כי "שטרית טוענת מנגד שאם בוצעו עבודות בשבת אז רק על ידי השב"כ, וזה מותר, ואצלה כל ההכנות לאירוע הסתיימו בשישי, מאחר שהיא שומרת שבת. אבל מ. נשאר בשלו. יגדעו לי את הידיים, הוא אומר, ואני לא אבחר בו".

"ועכשיו תספרו לנו על עבודות הרכבת בשבת", מסכמת קדמון את הסיפור.

בנימין נתניהו חילול שבת בית שמש קטי שטרית סימה קדמון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד