י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הג'וב החדש של קריספל

הדיאטה של סגן השר והג׳וב החדש של קריספל

כמידי שבוע המדור 'שלוש קריאות' מביא לכם את הסיפורים שלא קראתם בשום מקום אחר • תופעה במשכן: גל חזרה בתשובה • סגן השר שהשיל ממשקלו כ-20 קילוגרמים וגם המינוי החדש של צוריאל קריספל

הדיאטה של סגן השר והג׳וב החדש של קריספל
שלוש קריאות צילום: מרים אלסטר, פלאש 90 • עריכה: מורן כהן

קריאה ראשונה: גל חזרה בתשובה במשכן

בחודשים האחרונים הופתע המדור 'שלוש קריאות' לגלות, כי בכל שבוע מאבטח נוסף מצטרף למניין של מנחה וערבית בבית כנסת של המשכן, המדור עקב וגילה כי קרוב לעשרה ממאבטחי משמר הכנסת חזרו בתשובה רק בחודשים האחרונים.

השבוע עצרנו את אחד ממאבטחי משמר הכנסת שביקש לשמור את שמו במערכת והוא סיפר לנו מה עומד מאחורי גל החזרה בתשובה במשכן: את הקרדיט מפנה המאבטח לעברם של השר בצלאל סמוטריץ' וחבר הכנסת ינון אזולאי מש"ס שדאגו לברוקרטיה בלשכת קצין הכנסת.

ל'שלוש קריאות' נודע, כי בין היתר דאגו חברי הכנסת הנ"ל להקלות בגידול זקן מול לשכת קצין הכנסת וכן נפתחו מספר שיעורי תורה שנמסרים על ידי רב הכנסת החדש. השיעורים והיחס ששונה כלפי הדתיים בכנסת, הצליח לסחוף אחריו כמה וכמה מאבטחים שגידלו זקן, החלו לחבוש כיפה ולפקוד באופן קבוע את בית הכנסת והשיעורים.

קריאה שנייה: הדיאטה של סגן השר

לקראת חתונת בנו שתתקיים בלונדון בחודש הבא, סגן השר מאיר פרוש החל לאחרונה בדיאטה מיוחדת. סגן השר שנוהג שלא לאכול במסעדות ודמותו מעולם לא נראתה במזנון הכנסת, אוכל בכל יום ארוחת צהרים שנשלחת אליו מביתו ומבושלת על ידי רעייתו.

סגן השר פרוש החליף בשבועות האחרונים את התפריט לאכול בריא יותר ול'שלוש קריאות' נודע, כי הוא הצליח להוריד למעלה מ 20 קילוגרמים וכל זאת  ללא ריצות וללא ספורט כלל. עוד נודע למדור, כי לקראת החתונה הקרבה, יצא פרוש למסע קניות כדי להחליף את המלתחה וארון הבגדים שיתאימו את מידותיו החדשות.

קריאה שלישית: הג'וב החדש של קריספל

כחצי שנה לאחר שפרש מתפקידו במועצת העיר אלעד, צוריאל קריספל חתם במהלך השבוע על ג'וב חדש, אליו הוא יכנס כבר בשבוע הבא. מדובר בתפקיד מנכ"ל מועצת בתי העלמין והוא יחליף בתפקיד את הרב הלל הורביץ שפרש לטובת ראש מנהלת הישוב היהודי בחברון.

את המינוי הביא לאישור ראש מטה מנכ"ל המשרד לשירותי דת עו"ד ארז מלול, שכינס השבוע את וועדת ההיגוי של הנהלת מועצת בתי העלמין בירושלים המורכבת מנציגי חברות הקדישא בירושלים, עיריית ירושלים ונציגי המשרד לשירותי דת, על מנת לאשר את מועמדותו של צוריאל קריספל. בתום הדיון החליטה ועדת ההיגוי לקבל את ההמלצה ולאשר את מינויו של קריספל לתפקיד.

מועצת בתי העלמין חוללה בשנים האחרונות מהפך בהר הזיתים בין, היתר בשנים האחרונות הושקעו מיליוני שקלים באבטחה של הר הזיתים וחל שיפור עצום בביטחון של יהודים העולים לה.

על פי נתוני המשטרה, בשנתיים האחרונות לא נרשם ולו מקרה אחד של ניפוץ מצבות בהר הזיתים. העלייה בתחושת הביטחון הובילה לגידול במספר המשפחות המבקשות לקבור את יקיריהם במקום.

אם יש לכם סיפורים מעניינים: [email protected]

שלוש קריאות כנסת ישראל מאיר פרוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד