י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"אפס סובלנות"

בלוך נגד המוחים: "לא ניתן לקיצוניות לקבוע"

ראש עיריית בית שמש עליזה בלוך, הוציאה במוצאי שבת מכתב בו היא מביעה את מחאתה לנוכח ההפגנות שהתרחשו בעיר במהלך השבת • "יש לכבד כל אדם לפי עדתו, מגזרו ואמונתו"

בלוך נגד המוחים: "לא ניתן לקיצוניות לקבוע"
ההפגנה מול עיריית בית שמש צילום: באדיבות המצלם

בעקבות ההפגנה שהתקיימה בליל השבת בעיר בית שמש במהלכה חסמו מספר אברכים את הציר ברחוב נהר הירדן בעיר, ראש העיר עליזה בלוך תוקפת את המפגינים וקוראת למשטרה לגלות אפס סובלנות כלפיהם.

בהודעה ששיגרה ראש העירייה עליזה בלוך עם צאת השבת נמסר, כי "עיריית בית שמש מגנה כל התנהגות אשר אינה על פי החוק ופועלת לרווחת התושבים ולביטחונם. אנו משקיעים מאמצים רבים כדי שכלל המגזרים יגורו בעיר בכבוד ותוך כדי סבלנות הדדית ומאמינים כי יש לכבד כל אדם לפי עדתו, מגזרו ואמונתו".

בלוך הוסיפה וכתבה, כי "אנו לא נאפשר מקרי קיצון כפי שהתקיימו במהלך השבת". ראש העירייה הוסיפה וקראה למשטרת ישראל "לגלות אפס סובלנות כלפי חסימות כבישים והפרת הסדר הציבורי. לא ניתן לקיצוניות לקבוע את סדר היום שלנו. הפרת הסדר הציבורי אינה מתקבלת על הדעת ולא נאפשר אותה".

"על כולנו להקפיד ליצור אווירה מכבדת. מרבית תושבי העיר בית שמש בחרו בחיים של כבוד הדדי והערכה ואת ההתנהגות הזו נחזק" ציינה בלוך.

כזכור, בחדרי חרדים דיווח כי בליל שבת נעצרו בבני ברק שלושה חשודים בהפרת הסדר הציבורי, בהם כאלה שירדו לכביש וניסו לחסום אותו. בשבת אחר הצהרים, נעצרו שניים נוספים שניסו לחסום את ציר ז'בוטינסקי בעיר.

בנוסף, נערכו הפגנות דומות גם בירושלים ובבית שמש, באזור מרכז העיר ירושלים וברחוב נהר הירדן בבית שמש. כוחות המשטרה פעלו אל מול מפרי הסדר תוך שימוש באמצעים לפיזורם, ושניים מהמפגינים נעצרו. בסך הכל נעצרו השבת שבעה מפגינים בירושלים, בית שמש ובני ברק.

עליזה בלוך בית שמש הפגנות השבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד