י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בית מלון ראשון בחדרה: יוקם בכפר הים בעוד שנה וחצי

בית המלון יוקם בהשקעה של כ-80 מיליון שקל בכפר הים - פרויקט מגורים נופש ופנאי בחדרה, הנמצא על קרקע בבעלות פרטית על קו החוף של מפרץ בנימין בעיר

  • כ"ב אייר התשע"ב
בית מלון כפר הים המתוכנן בחדרה. צילום: פייגין אדריכלים
בית מלון כפר הים המתוכנן בחדרה. צילום: פייגין אדריכלים



הקמת בית מלון ראשון בעיר חדרה אושרה באחרונה על ידי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה.

בית המלון יוקם בהשקעה של כ-80 מיליון שקל בכפר הים - פרויקט מגורים נופש ופנאי בחדרה, הנמצא על קרקע בבעלות פרטית על קו החוף של מפרץ בנימין בעיר. הבעלות עליו תהיה בידי חברת אמירי גן וחברת אספן, שמחזיקות בזכויות שוות על הקרקע ועל בית המלון. ההערכות הן שעבודות הבנייה אמורות להסתיים בעוד כשנה וחצי.

בבית המלון כפר הים מתוכננים להיבנות 180 חדרים בשטח של 16 אלף מ"ר. גובהו יהיה 21 קומות. יהיו בו מרכז כנסים בשטח של כ-1,000 מ"ר, ספא, שטחים ציבוריים, מסעדות וחדרי אוכל, וקומת VIP שתכלול טרקלין עסקים. שלד בית המלון נבנה כבר לפני כ-20 שנה במקביל להקמת פרויקט המגורים כפר הים הסמוך לחוף גבעת אולגה. בשל בעיות שונות הוקפאה בנייתו, והוא נשאר כשלד.

התב"ע התיירותית של כפר הים מחייבת לבנות בשטח בית מלון בלבד ולא דירות נופש. "אנחנו הולכים לקיים זאת", אומר עודד תורג'מן, הבעלים של חברת אמירי גן. "אנחנו כבר נמצאים במו"מ עם חברות ניהול מובילות בתחום שייקחו על עצמן את ניהול בית המלון". אף שמדובר בבית מלון הראשון בחדרה, תורג'מן נשמע רגוע. "לא ייתכן שמחיפה עד נתניה לא יהיה אפילו בית מלון אחד", הוא אומר. "בית המלון ישרת אנשי עסקים ונופשים שמגיעים לעיר, וגם את התושבים. בחדרה יש 90 אלף תושבים, ובערים בסדר גודל כזה בעולם תמיד יש בתי מלון".

תורג'מן הוסיף: "בית המלון יהיה הצלחה מכמה סיבות - הוא ממוקם על קו הים, זהו בית המלון היחיד בעיר, יש אליו גישה נוחה מכבישים ראשיים בהם 9 ו-2 ומתחנת הרכבת והוא קרוב לאזורי היי-טק כמו המת"ם". בין היתר מסתמכים בעלי המלון על מתחם אגרובנק - פארק תעשייה של מאות דונם שיוקם בחדרה ויכלול תעשייה מתקדמת, מרכז עסקים, מסחר, משרדים, בידור ובילוי ומרכז תחבורה עירוני.

את תכנון בית המלון מבצע משרד פייגין אדריכלים בשיתוף עם האדריכל בוקי צוקר, שעיצב את מלון קראון פלאזה עזריאלי. ניהול הפרויקט הופקד בידי חברת ניצן ענבר.
מלון חדרה נופש תיירות כפר הים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד