י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
עזב את הקבוצה

הזמר החסידי: הייתי בהלם, לא ישנתי כל הלילה

בקבוצות המוזיקה התפלאו השבוע לראות את ההודעה 'שלומי דסקל עזב את הקבוצה' • בסרטון שפרסם, הוא הסביר למעריציו הרבים את הסיבה שבגינה נשבר והחליט לוותר על התענוג: "הילדים אמרו לי, שאני נמצא עם הוואטסאפ יותר זמן מאשר איתם" • צפו בדבריו

הזמר החסידי: הייתי בהלם, לא ישנתי כל הלילה
שלומי דסקל צילום: מתוך הקליפ

בעידן שבו אפליקציות המסרים, מסייעות להתפתח ולהגיע לקהלים נוספים, הזמר החסידי שלוימי דסקל, שנמצא בתחום זה כ-25 שנה, הודיע בסרטון שהעלה לסטטוס כי הוא עוזב את הוואטסאפ בגלל מקרה שהכניס אותו להלם.

"פרסמתי סטטוס באווטסאפ, שאני סוגר אותו, לא אמרתי את הסיבה, וחשבתי שזה לא יעניין אף אחד למה, קיבלתי המון הודעות עם השאלה, למה אני עוזב, מאד טוב להיות כאן, זה נכון שטוב להיות כאן, אבל יותר טוב לא להיות כאן", אומר שלוימי דסקל בשפה האנגלית.

"כל כך הרבה שנים רציתי לעזוב ולא להיות כאן, כי זה מבזבז לי הרבה זמן, אני רואה מלא שטויות, אני עסוק בלראות את הסטטוסים של כולם, אנשים אמרו לי 'אז אל תצפה בסטטוס'. נכון, עשיתי ככה כמה שבועות, אבל אז חזרתי לזה שוב כדי לא לפספס מה קורה בעולם, ואז מדקה אחת של פנאי, נהייתי שוב מכור לזה".

"היתה לי שיחה עם הילדים שלי", מספר דסקל, "דיברנו איך היה בחיידר, ואיך הם מרגישים בכללי, הם אמרו לי שהם רוצים לבקש משהו, אמרתי להם שיבקשו, והם אמרו לי שאני נמצא עם הוואטסאפ יותר זמן מאשר איתם, הפסקתי לחשוב באותו רגע, והייתי בהלם, לא ישנתי כל הלילה, הבנתי שאנחנו כל כך משוגעים לדבר הזה, אנחנו אפילו לא שמים לב שאנחנו מאבדים את הילדים שלנו, הם כל כך צדיקים, הם באים הביתה מהחיידר, הם רוצים לדבר עם אבא, עם אמא, הם רוצים שיח, וההורים כל כך עסוקים עם הרשתות החברתיות".

על כן, "החלטתי שאני עוזב את וואטסאפ בשביל הילדים שלי, השנים חולפות מהר, ובעוד 20 שנה הם יגידו לי שאהבתי וואטסאפ יותר מהם עצמם, אז החלטתי לצאת מוואטסאפ, אני לא נמצא באף רשת חברתית, יש לי אדם אחד, שאני משלם לו חודשי, והוא אחראי על החשבונות על שמי ברשתות החברתיות, אני לא נמצא שם בכלל, הפאלפון שלי נקי, ועכשיו הוא יהיה נקי יותר בלי וואטסאפ, אם אתם צריכים אותי, אם אתם רוצים לשלוח שיר, תשלחו לי באי מייל, או בטלגרם. זה הסיבה למה עזבתי את וואטסאפ", מסכם הזמר הפופולרי.

שלומי דסקל וואטסאפ יחסי הורים וילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד